ligo help me ta skill

terrys77

Question

11 answers to this question

paidia thelo na matho an mporo na fix pano se ena oplo ena skill ala otan to bgazi o pextis to skill na parameni active an ginetai pls kai pos ty

me java codes

Mporeis na gineis ligo pio kseka8aros?

Ti enois? dld pes oti exeis ena skill augument ke to kaneis delete na s minei to skill pano s enois?

ti dn ktlves?

file nmz einai apo to navicat pas sto weapon p 8es k sto telos tou sql exei dn eimai 100% sure

sigoura oxi

file mou ti den katalabes apla sou leo thelo na balo ena skill diladi to < Song of Vengeance >

se ena oplo na to dini molis to agorazi kai to foarai ala otan to bgazei to skill na min febgi afto mpori na ginei ?

file mou ti den katalabes apla sou leo thelo na balo ena skill diladi to < Song of Vengeance >

se ena oplo na to dini molis to agorazi kai to foarai ala otan to bgazei to skill na min febgi afto mpori na ginei ?

e tote ine afto p s ipa pas navicat sta weapons ..trava sto weapon p 8es k vale to id t skill p 8es na t valis k to lvl tou skil..

nai ala otan to bgalo to oplo to skill tha febgi i tha paramenei mipos kseris ?

proton aderfe auto pou zitas mou akougete me to simpa8io (ili8iotita) anyway.......kai i apantisei einai oti den ginete ayto pou zitas mesou weapon

apo ti katalava esy 8eleis na exoun i paixtes ena skill opoio goustaroun ayti!!!!kai as min forane ena weapont/armor/items opote file mou kateu8inese se java code.....ego 8a sou protina na valeis ....rebith system kai alakse ligo to code kai anti na anevazoun kapoio skill tous lvl esy kanto na dialegoun ena skill otan teliosoun ta 3 rebith ;)