Jump to content
  • 0

xriazome developer! >.<


KillingYouSoftly

Question

8elw enan developer p na 3erei apo texturing k enan p na skabazi t pws n knw 100% h esto 90 kati % balance skills/class ktl..Client Freya....

an 8eli na epikinonisei kapoios mz m sto msn platonas07@hotmail.com

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

oxi yia tn team member t pa yia t ban an t dei yia na mn me apilisi na t kanei katef8ian yia auto ke dn t ekana yia na niwsw opos eipes na niwso -.-" deutero dn ex dei t pio eine sto team ke pio oxi ke dn me ediaferi

Link to comment
Share on other sites

  • 0

t eset exi vyali presonal version yia anti ddos k dn t stamataei panta yia na 3ereis

 

 

               => Personal

Presonal

              => Proffessional

 

Pragmatika esy prepei na me didaksis , Ksereis to allo kolpo , pou anigeis to NortonAntivirus kai sou kanei cafe?

(frape nomizw , giati gia na sou kanei fredo , prepei na exeis to Presonal edition p einai akrivo)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

 

                => Personal

Presonal

              => Proffessional

 

Pragmatika esy prepei na me didaksis , Ksereis to allo kolpo , pou anigeis to NortonAntivirus kai sou kanei cafe?

(frape nomizw , giati gia na sou kanei fredo , prepei na exeis to Presonal edition p einai akrivo)

 

Trelele ;) !!!

 

Btw, ena swsto balance, apo thn dikia mou optikh gwnia ginete me 10 duels (toulaxistwn) ana class vs ola ta class kai meta balance vasi ta dedomena apo ta 10 duels.... Meta epalitheush 10 duels gia na deis ean kalhterepsan ta pragmata, auto den pernei 1 wra, pernei xalara 10 hmeres gemates (24 wres ana hmera...).

Link to comment
Share on other sites

  • 0

File KillingYouSoftly otan egw asxoliomouna me to l2 esu isouna  akoma.......

ta perisotera Member  edw mesa pou itan palia sto staff kai einai akoma gia kapoion logo tha exoun ginei

ektos apo ayto ama i3eres java  opws lews oti eftia3es java gia to balance tote  den tha ekanes posa post  gia help oute tha zitouses  developer.

enas pou 3erei den  kaneis post gia na ton help atoma apo ena  Forum pou  exw  [Help] dinoume den eimaste idrima  gia na  taizoume  tous pantes  tsampa..

o kathe enas  exei kapoies gnwseis  kai gia na xalasei ton xrono  tou  gia ton kathe ena edw mesa kostizi ayto den to exeis  katalavei.

i zwh den einai  to tsampa opws exeis mathei esu einai  oti kaneis perneis ama esu  eisai kakomathimeno opws  polous edosa  mesa pou dn katalavenete ton xrono pou

xalaei o kathe enas gia na kanei tin douleia tou kai ton server tou tote otan megalosete kai orimasete tote  tha einai arga..

ektos apo ayto giati to gamisame to thema kai  pigame allou  to balance  den  uparxei oute mia  sto 100000000 na to ekanes  se mia mera  me 1 java code..

to ama 3erw kai ti den 3erw mporeis na rwtiseis  polla atoma edw mesa kai  mporeis na katseis na  diavaseis server ante giati nomizete giati iste sto paidiko sta8mo kai sas ta dinoun ta panta etsi

oti einai kai edw mesa....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Akou filos egw mporw na sou ftia3w ton server.,.. an kai exw kai diko m omws 8elw na me kaneis Developer gia panta ston server sou xwris lefta.. an den 8es tote den mporw na kanw tpt se sena.. Kai pes mou ligo to client sou...

 

 

 

 

By,

BobosFTW

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

paidia to thema xekinise apo texure kai eftase dos lol re killingyousoftly file pou ta exis di afta thes kai tsampa na sou kani texture egw tora prosfata ixa di kati video tou critical error pos na ftixis ena weapon apo mideniki basi tex kai animasion kai mou efige o takos etc thes o alos pou ta exi mathi na sou ta dosi sto piato ti se exi filaraki skase to 50riko edw sto forum kai tha ta exis milame gia Development oxi mlkies kai otan den xeris file min les gia ton alon pou den ton xeris gt o Flash™ einai para poli kairo sto forum Posts: 2.558 to lei kai to MxC kai ton exo di egw o idios se kathe post exi pi kai mia kali koubenta kai se kathe post pou exi kani aftos einai apo ta pio xrisma sto MxC  AKOU EDW TA AKOUO KAI GELAO TO TEXTURE SE MIA PERIOXI NA BGALIS TIS PETRES THA PARI 5 LEPTA LOL MIN TA LES AFTA GT THA SE PARO ME TIS PETRES  den xeris ti simeni texture mourle gia afto ta les afta. kai enas server den ftiaxnete se 1 ora palio nooba ektos an thes na einai san kai aftous tous nooboserver pou einai sto hopzone killingyousoftly pragmatika re file mou eftiaxes to kefi paidia diabaste to ti lei o tipas {tha klasete sto gelioOooOOo}

Link to comment
Share on other sites

  • 0

file mou KillingYouSoftly afou sou fenonte ola toso eukola giati den ka8ese na ta ma8eis gia na ta kaneis monos s? afou se aftous einai 5 lepta se esena to para polu na parei 30 lepta pes 1 wra.... ti einai siga....

meta skepsou 8a mporeis na plironese kiolas ama zitisei kaneis ... aaa ala ksexasa esu 8a ta dineis tsampa e? ante na se dw...

no money no honey.

+1

t lete mwre epikinonite me t siban?es flash 3ereis ka8olou apo l2 folder ? yiati m fenete oti dn 3ereis tn panayia s ke eise tsaba LM.yiati t texturing eine 5 lepta douleia me ena programa p pirazeis ta grafika t texture dn eine java code !ke esy ke 2ron balance tn server tn ekana mesa se 1 wra me java code ke kati dior8oseis sta skill opote es prepei na ma8eis oxi ey ...ke an 8es kane me ban moko tra yiati oloi pro mas t vlepete edw mesa na poume me ta donate ke oloi oi kali ke sovari developer exoun faei ban yia autn tn loyo exi nekrosi ke t MXC !

ok ezisa gia na to akousw kai auto o Flash noobas !!! x0ax0ax0ax0ax0ax0ax0

aa ke 2ron yia t pm s file ANTI DDOS DN IPARXI ! OLO KE KAPOIO VERSION H ID T DDOS 8A E3ERESEI !;) KE YIA AUTO T MXC TRWEI DDOS ;)

re c xtipa ligo to kefali sou ston toixo mhpws strosei.. ti nomizeis oti to ddos einai se id kai version? ti einai programmataki me updates?

ti les exeis parei xampari? proton ti douleia exei to antivirus me to DDoS????

Ksereis ti einai to HARDWARE firewall??

oso gia software uparxoun 1-2 pou to stamatane kai dn xriazete na einai firewall sigkekrimena...

mhn akouw trela pragmata....

 

                => Personal

Presonal

              => Proffessional

 

Pragmatika esy prepei na me didaksis , Ksereis to allo kolpo , pou anigeis to NortonAntivirus kai sou kanei cafe?

(frape nomizw , giati gia na sou kanei fredo , prepei na exeis to Presonal edition p einai akrivo)

egw 8a sou protna na pareis thn presonal version giati ftiaxnei kai espresso kai sokolata... einai gamato!!!

(EPIC !! HAHAHA)

paidia to thema xekinise apo texure kai eftase dos lol re killingyousoftly file pou ta exis di afta thes kai tsampa na sou kani texture egw tora prosfata ixa di kati video tou critical error pos na ftixis ena weapon apo mideniki basi tex kai animasion kai mou efige o takos etc thes o alos pou ta exi mathi na sou ta dosi sto piato ti se exi filaraki skase to 50riko edw sto forum kai tha ta exis milame gia Development oxi mlkies kai otan den xeris file min les gia ton alon pou den ton xeris gt o Flash™ einai para poli kairo sto forum Posts: 2.558 to lei kai to MxC kai ton exo di egw o idios se kathe post exi pi kai mia kali koubenta kai se kathe post pou exi kani aftos einai apo ta pio xrisma sto MxC  AKOU EDW TA AKOUO KAI GELAO TO TEXTURE SE MIA PERIOXI NA BGALIS TIS PETRES THA PARI 5 LEPTA LOL MIN TA LES AFTA GT THA SE PARO ME TIS PETRES  den xeris ti simeni texture mourle gia afto ta les afta. kai enas server den ftiaxnete se 1 ora palio nooba ektos an thes na einai san kai aftous tous nooboserver pou einai sto hopzone killingyousoftly pragmatika re file mou eftiaxes to kefi paidia diabaste to ti lei o tipas {tha klasete sto gelioOooOOo}

+1 o Flash einai kai gamw ta paidia kai san xaraktiras epeidh tixenei kai ton kserw ligo pio kala apo polous edwmesa....

kai einai o MONOS!!!!!! pou exei katsei kai exei ftia3ei tosa pragmata ston freya kai poulaei to pack tou...

giati ok to exoun kanei kai alloi gia dikous tous server alla ante zita tous to pack na deis ti 8a sou poune....

 

kai ama to zitouses me evgeniko tropo olo kai kapios 8a vriskotane... kai egw akoma 8a elega dn gamiete 8a afierosw 1 wra na se help se kapia 8emata gia na arxiseis na mpeis kai esu sta pragmata...

alla me to balance egw sigkekrimena ekana 2 mhnes na to ftia3w kai pali dn eimai kai 100% sigouros... opote skepsou ligo ti paizete...

kai epeidh to zitises etc twra 3 liseis uparxoune h na alakseis simperifora na zitiseis sugnomh genika kai pano apo ola ston flash... kai kati mporei na ginei ... ( oxi gia olla omws sto kseka8arizw...)

giati dn zitas apla pragmatakia.. zitas paloukia ... to balance einai to pio diskolo pragma pano ston server gia na to ftia3eis... kai to les toso apla....

 

h na ta skaseis kai 8a sou kanoun ta palikaria kalh douleia.... pragmatika... ton flash ston sinistw me 100000000...

h ante ma8e kai kanta monos s... doksa to 8eo exei guides...

 

ante kala miala ( pou na piasoun kai oi zestes kalhtera)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Kati ipes re KillingYouSoftly oti Adiase to MXC oxi agori mou den adiase apo ayto apla i sosti dev aganaktisan i an8ropi me kati touvla san esena pou epimenane kai zitagan na tous ftiaxoun ton Off antigrafo gt pote den strosan to kolaraki tous na kanoun doulia moni tous gia na dou poso efkolo ine na ise DEVELOPER kai oxi malakies opos kati pitsirikakia osi ine edo mesa exoun idrosi gia na kanoun ayta pou vlepis mesa sto forum kai exoun xasi poli xrono apo tin prosopiki tous zoi stoke ALLA OXI TSAMPA gia na erxese esi kai na katakrinis tous alous kai gia na zitas oti sou katevi kai dorean gt malaks ime ego kai o ka8enas na min pai mia voltoula gia kafe i otidipote alo alla na katsi na sou fixari ayta pou 8es kai pio 8a ine to diko tou antitimo oeo? lipon kai oso gia ta hack kai ayta pou les ma8e prota na anigis ena server me ta arxidia sou kai ase ta ipolipa ROTONTAS pane sti poli oxi APETONTAS etci eftasan edo loi kai mporou na help ena palikaraki POU ZITAI EVGNIKA kai oxi ena MALAKISTIRAKI OPOS ESI gia ayto kantin apo to forum efoson den sou aresi na plironis kai emis den kanoume kala tin douliamas esi xeris perisotera kai apo mas ;) Ty me poli agapi... !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Ths panos9999 and BlackKiss gia ta kala sas logia magkes..

File KillingYouSoftly ena tha sou pw  kai na to valeis kalo sto mialo sou ama ena atomw zitaei help edomesa  me tsampouka den pernei tpt.

ama ena atomo zitisei help sosta den uparxei periptosi na min ton boi8isoume..

egw prosopika giati  den 8elw na pw kati parapano tha  sou di3w ayto kati kai  thelw na to fix poly kala ayto

 


[Request] Dev Help [L2J] Gr 		2015

 

ayto edw  File mou mporei na lisei tin aporia se polla atoma kai akoma kai se esena..

egw prosopika se polla atoma apo edo mesa exw dosei java code pou den ta dino  se  filous mou  aplos giati  kapote

imouna stin idia fasi me ta paidia  kai  otan zitousa help mou legane mathe mathe oxi me ta Member pou eisai twra..

alla me ta palia Member px Frank pou itan  poly palia to palikari  oxi me ta  perisotera member twra pou asxolounte me to forum gi ayto min les polla kai  kaneis tsampoukades...

pigene mathe kai  telos to thema edw

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...