Jump to content

[Guide]Πως μπορουμε να βαλουμε οτι stat θελουμε σε Armor,Tattoo h Accessorie


Recommended Posts

ta real credits pane se mena, gt to 3anaeftiaxa apo ekei p to pire polu palia o filos mas kai twra den iparxei.....den einai kati diskolo

egw auta ta stats taexw pano apo 2 xronia pws gnt na ta phra apo sena mporeis n mou peis?
Link to comment
Share on other sites

egw na se rwtisw kati allo pws 8a kanw oti ari8mo vazw sto <set val='edw' na to bgazei kai sto game mesa dld vazw 500 atack sto val na leei 500 kai sto game mesa sto table

 

Mono me edit sto core, otan dineis se ena weapon px 500 p.atk, den simenei pws tha dosei AKRIVWS 500 p.atk, uparxoun kai kapoioi alloi paragontes pou ta epireazoun auta, px to "STR" tou pexth..... (pollaplasiazete me kapoion tipo to p.atk vasi to STR pou exeis)....

Link to comment
Share on other sites

BlOodDeviL kai popld min tsakoneste gt den einai dikasas ade twra kai o SaSuKi edose to link http://trac.l2jdp.com/wiki/XML

dn eina ito eidia me to diko m....

Mono me edit sto core, otan dineis se ena weapon px 500 p.atk, den simenei pws tha dosei AKRIVWS 500 p.atk, uparxoun kai kapoioi alloi paragontes pou ta epireazoun auta, px to "STR" tou pexth..... (pollaplasiazete me kapoion tipo to p.atk vasi to STR pou exeis)....

enoite auto
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 3 months later...

ma to 8ema ein oti dn 8umame ka8olou apo pou to phra kai exw psa3ei kiolas alla dn exw brei pou8ena

opos kai na exi apopsimou pedeftikes na to kanis afto exi simasia ektos ama ine copy paste tote ti na soupo oti ise xiroteros kai apo noob sory kiolas
Link to comment
Share on other sites

opos kai na exi apopsimou pedeftikes na to kanis afto exi simasia ektos ama ine copy paste tote ti na soupo oti ise xiroteros kai apo noob sory kiolas

egw dn lew tpt mporeis na to peis opws 8es pes to kai C/P ola ta exw akoush...(pantos einai diko m)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 1 month later...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now



×
×
  • Create New...