Jump to content
  • 0

[help] hopzone

Question

Posted

kalispera pedia exo 1 problem ixa ftiaxi 1 no ip arxi arxi otan thelisa na anixo 1 l2 server kai evala 1 email me dextike to hopzone ala ego meta apo ligo ton eklisa gia poles mines meta xana thelisa na anixo ala kai pali tpt den me dextike kai mou egrapse kai afto xtes  Your server was banned for one(or more) of the folowing reasons:

- Multiple or bogus Submission gt ginete afto pite mou ty

11 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

dn ginete na baleis tn server me idio onoma i me tin idia ip 2h fora , an kai twra eipe oti se ekane ban logo oti ekanes polles fores sumbit gia na se dextei.

• 0
Posted

emena tora pezmou ti boro na kano gia na me dexti sosta na min exo problem na ftiaxo new ola se alo pc?

Na alla3eis to ip & to name tou server k' na ftia3eis k neo acc sto hopzone!

• 0
Posted

exo vali new email new no ip ala sto idio account pou ixa sta palia new site new rates ola new ala lete na piasi tin ip tou pc mou? ekana rr to modem ala den xero min piasi tin ip

• 0
Posted

sorry gia double ean ine kai den exete tpt na moupite tote lock kapios :)

apokliete na s kanan ban genika allios dn tha isoun member efoson eisai member mporeis na baleis kenouria no-ip k tha mpenei kanonika ama dn ginete kane kenourio acc h allakse to name tou server ;D

picasioncomd3cc3d33f5e4.gif

• 0
Posted

emena pantos p m eixane banarei se ena no-ip.info eftiaksa ena allo me no-ip.biz sto idio Email,ama thymame kala allaksa t name k mpike kanonika tr ama einai kati allo dn kserw..!kalytera na rwthseis kai sto hopzone h na diabaseis tous orous xreiseis (aporo re pedia tous diabazei kanenas autous tous orous? egw pantos oxi..)

a1099b9bca15c0cbecbe91f.gif

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...