costismaros Posted November 4, 2010 Posted November 4, 2010 Kalispera Paidia exo l2jserver pack kai antimetopizo ena provlima me ta pet. Exo valei buffer o opoios buffarei pets alla ta buffarismena pets einai poli dinata. Thelo na alakso ta slot buffs pou mporoun na paroun ta pets . Anti gia 20 buffs kai 10 dance pou isxiei gia tous players , na ginoun 10/5 . Mporeite sas parakalo na mou peite pos tha to kano . O serve vgainei online 6-11-2010
0 costismaros Posted November 5, 2010 Author Posted November 5, 2010 Den iparxei pantisi gi auto ? Voithiste me ligo plz
0 costismaros Posted November 24, 2010 Author Posted November 24, 2010 Distixos ston epilogue den ifistate ksexorsta buff slot gia pet kai char opote auto pou zitisa den ginete . Close the topic plz .
0 Justice Posted November 24, 2010 Posted November 24, 2010 Distixos ston epilogue den ifistate ksexorsta buff slot gia pet kai char opote auto pou zitisa den ginete . Close the topic plz .
Question
costismaros
Kalispera
Paidia exo l2jserver pack kai antimetopizo ena provlima me ta pet.
Exo valei buffer o opoios buffarei pets alla ta buffarismena pets einai poli dinata.
Thelo na alakso ta slot buffs pou mporoun na paroun ta pets .
Anti gia 20 buffs kai 10 dance pou isxiei gia tous players , na ginoun 10/5 .
Mporeite sas parakalo na mou peite pos tha to kano .
O serve vgainei online 6-11-2010
3 answers to this question
Recommended Posts