Jump to content

[GR]Windows !


MixMasteR

Recommended Posts

Κοίταξε τις επιλογές σου κατά την εγκατάσταση.

exei kanie tn egatastasi tn windows 7 se deftero skliro opote twra dn mporei na kaneis tpt ektos k an diagrapsi ta windows vista apo tn proto skliro.
Link to comment
Share on other sites

exei kanie tn egatastasi tn windows 7 se deftero skliro opote twra dn mporei na kaneis tpt ektos k an diagrapsi ta windows vista apo tn proto skliro.

nai auto psaxno pos na ta kano delete ta windows vista !
Link to comment
Share on other sites

exei kanie tn egatastasi tn windows 7 se deftero skliro opote twra dn mporei na kaneis tpt ektos k an diagrapsi ta windows vista apo tn proto skliro.

Ας δοκιμάσει και ας μας πει.Βέβαια έχει και επιλογή στα 7 νομίζω.
Link to comment
Share on other sites

Ας δοκιμάσει και ας μας πει.Βέβαια έχει και επιλογή στα 7 νομίζω.

exei epilogi na epile3eis skliro. alla to tehma einai na vrei ton sosto skliro disko :/ ..

nai auto psaxno pos na ta kano delete ta windows vista !

se poio skliro disko eixes ta windows vista??
Link to comment
Share on other sites

Ας δοκιμάσει και ας μας πει.Βέβαια έχει και επιλογή στα 7 νομίζω.

nai prin bo me rwtaei .. gia na sinexisete pia windows 8elete; kai exei

Windows 7

Windows Vista

:@ kai prepei panta na to dialego

exei epilogi na epile3eis skliro. alla to tehma einai na vrei ton sosto skliro disko :/ ..se poio skliro disko eixes ta windows vista??

Ston D:/
Link to comment
Share on other sites

nai prin bo me rwtaei .. gia na sinexisete pia windows 8elete; kai exei

Windows 7

Windows Vista

:@ kai prepei panta na to dialegoSton D:/

Σου λέω πως έπρεπε να είχες διαλέξει το σωστό σκληρό ρε ναμπ!
Link to comment
Share on other sites

Σου λέω πως έπρεπε να είχες διαλέξει το σωστό σκληρό ρε ναμπ!

to 3erw eixe 2 ton enan ton dialega kai dn pigene Next> alla ston alon eixe to Next > opote anagastika diale3a auto pou ginotan :S
Link to comment
Share on other sites

nai prin bo me rwtaei .. gia na sinexisete pia windows 8elete; kai exei

Ston D:/

orea tha pas stn D:/ k tha kaneis delete tn fakelo me ta windows. k meta tha e3afanistoun ta vista ;)
Link to comment
Share on other sites

orea tha pas stn D:/ k tha kaneis delete tn fakelo me ta windows. k meta tha e3afanistoun ta vista ;)

Den ginete rwtisa ton texniko mou. Mou eipe oti den ginete na ta kano delete gt einai mesa to system32 opote to litourgiko den svinete :(
Link to comment
Share on other sites

Den ginete rwtisa ton texniko mou. Mou eipe oti den ginete na ta kano delete gt einai mesa to system32 opote to litourgiko den svinete :(

orea tote dn mporei na vrethi lisi efoson dn ginontai delete to mono pou sou menei na kaneis einai na svisis me kapoio tropo ta panta ston D:/
Link to comment
Share on other sites

orea tote dn mporei na vrethi lisi efoson dn ginontai delete to mono pou sou menei na kaneis einai na svisis me kapoio tropo ta panta ston D:/

Diladi me format :S
Link to comment
Share on other sites

to 3erw eixe 2 ton enan ton dialega kai dn pigene Next> alla ston alon eixe to Next > opote anagastika diale3a auto pou ginotan :S

Τότε δε ξέρω τι φταίει :/
Link to comment
Share on other sites

Diladi me format :S

me format dn pezei na sou vgalei ta windows idika ta 7 dn pezei na sou kanoun diagrafi tn windows vista. tha sou afisei enan fakelo windows.old k tha exeis 2 logismika windows 7 meta.
Link to comment
Share on other sites

me format dn pezei na sou vgalei ta windows idika ta 7 dn pezei na sou kanoun diagrafi tn windows vista. tha sou afisei enan fakelo windows.old k tha exeis 2 logismika windows 7 meta.

Με άλλα λόγια έμπλεξες τα μπούτια σου,λίγο χΔ!
Link to comment
Share on other sites

Με άλλα λόγια έμπλεξες τα μπούτια σου,λίγο χΔ!

me alla logia kalitera na to paei se kamia antiprosopia gia na tou to ftia3oun aftoi ;)
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...