Jump to content

[L2W] About E-Global (GR)


Alex1_kgr

Recommended Posts

Gratz Zerix pes mou mono poso n00b eiste?

 

Den mporousate na valete ena script ston login server?

 

Ti mlkia einai afto me to diplo client?

 

Simera eixa to ingame ston official na xparei kai i8ela na mpo ston e-global na kano ta quests!Ela omos pou dn ginete giati dn kanei login!!!

 

 

 

Bravo kala ta pigate!!!!Pistevo na eides tis times apo ta SSD kai ola afta gia to bot!!Eides o bnb pos adiase?Etsi 8a ginei kai sto server sou me tis mlkies pou kanete!

Link to comment
Share on other sites

skaste pia na brizete gamw kai brite ena bot ka8este kai brizete sinexia san 12 xrona oreksi pu exete..... popopo oti kai na lete sta @@ tu sas grafei etsi kai alios to diko tou kanei panta

Link to comment
Share on other sites

Galanoss apla tou leo ti vlakeia ekane!

 

Pes mou esi ti sxesi exei o official me to client tou e-global?

 

Giati na min mporo na anikso 2 clients ti stigmi pou dn einai ston idio server??

 

Gia na deis ti koulouria einai...

Link to comment
Share on other sites

gia prostasia apo ta bot kai kala poronete ^^ les kai den mporeis na exeis 1 client official shop i party follow kai sto alo na pezeis eglobal kegete..... alla sigoura kapios tropos 8a iparxei alla den exw asxoli8ei na to kitaksw to mono efkolo einai kapia alagi fakelu xriazete den afinei 2 client mazi oxi 2 ip idies exe plaka na ekane kana tetio ^^^ nai min mporousane na pezoune apo nets ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Link to comment
Share on other sites

Ennoeite oti eixa dio diaforetika clients se allous fakelous...

 

Afou to ka8e client exei diaforetiko system...kai siga mi xalaso to system tou official gia tin pipa

Link to comment
Share on other sites

Ki ego zerix dn perimena na eisai toso ipermlkas pou na sigkrineis ton official me ton kolo-prive sou!

 

Esi 8es kai ta akous!Otan valeis :

 

1)cp sto server

 

2)ta skills doulevoun ola teleia

 

3)Exei raid boss

 

4)Seven Sings(pou einai kai C3 event malista!)

 

5)Diafora events (opos afto me ta kounelia i ta grammata prin ligo kairo) 6)Ta recommends doulevoun

 

7)O server dn peftei ka8e 1ora(stin kaliteri periptosi!!)

 

8)To help dn doulevei

 

9)Alla xploits apo database dn doulevoun

 

10)Doulevoun oi C4 perioxes(8a mou peis: edo dn doulevoun oi C3 8a doulevoun oi C4?)

 

11)8a ginei argotera C5 xoris na svistoun ta account

 

12)Lag dn exei

 

13)Ta summons pernoun ss

 

Kai polla alla....

 

Tote 8a stamatiso na dino 20euro to dimino kai 8a ta doso se sena gia ton server sou!Giati afto pou exeis tora einai ena mpourdelo!!

 

Dn ftaio ego pou eisai vlakas!8es kai ta akous!

Link to comment
Share on other sites

Lyseis kai gia ta dipla para8yra yparxoun kai gia bot ston eglobal apla prepei na kanete kai seis ligh doulitsa. Deite ti kanei to la.exe sthn mnhn kai apla recreate (afairontas oti epireazei to pc sas mono px diplo l2.exe - exit otan trexei l2walker.exe klp) . To na loggareis Ingame bot ston eglobal einai diavolika aplo, 1 wra xrono 8a sas parei max.Ta tools pou xreiazeste yparxoun postarismena kai s auto to forum.

 

Mh ta 8elete ola sto piato. Etc ki alliws xazo 8a htan h lysh na geinei post edw afou o admin diavazei to forum.

Link to comment
Share on other sites

To na loggareis Ingame bot ston eglobal einai diavolika aplo' date=' 1 wra xrono 8a sas parei max.Ta tools pou xreiazeste yparxoun postarismena kai s auto to forum.

 

[/quote']

 

 

 

Dokimasa na mpw me to 1.47 alla kolaei sto user agreement..Mhpws ksereis giati ?? Epishs epsaksa sto forum kai de brhka guides gia ingame boting..Mporei kapoios na kanei post to link edw ean yparxoun?

 

 

 

oso gia to zerix ean einai autos pou nomizw (maz..) kserw ti ekane se prohgoumena chronciles oson afora ta bots..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock