Jump to content

No Idea!!!


Recommended Posts

Geia sas,

 

Twra teleutaia exw akousei kati poli kala logia me AION kai edw kai kairo skeftomai na afisw to L2 kai na paw se kapoio allo game. Exw dokimasei to WoW kai exw 3enerwsei ti zwi mou. Mporeite na mou peite ti einai pws paizw kai genika ta panta pou afora to gameplay tou AION se sxesi me to WoW kai L2....gia official servers milame PANTA.

 

Euxaristw Poli,

  Megasus

Link to comment
Share on other sites

Loipon ta 8etika tou aion:

 

einai xwrismeno se 2 files. Elyos kai Asmodian

pou simenei oti den 8a er8ei to ka8e 5xrono na se parei pk otan expareis!!! i na sou klepsei to drop giati to pernei autos pou exei kanei to pio pl damage suni8os.

 

Mporeis bebea opote 8es na pai3eis duel me enan apo tin idia fili me sena!

 

max level einai to 50. giati to aion den einai toso 8ema Exp alla 8ema 3ulou ;)

to duskolo komati dn einai na farmareis i na expareis alla na ma8eis na paizeis me ton char sou ;)

 

L3 isws na mn bgei pote gt to L3 einai to klemeno project TERA ;)

 

gnk megasus stin arxi isws na mn eisai toso euxaristimenos me to paixnidi. toulaxiston mexri ta 9 level pou akoma kai gw pou paizw para pl kairo to barieme auto to simeio. Alla apo kei kai pera 3ekinaei to noima tou Aion :D

Einai 8ema kalis stratigikis kai gnwseis tou char sou :)

8a sou sunistousa na empenes na to dokimazes kai monos sou.

gia oti aporia des ta guides pou uparxoun edw i ama dn uparxei kati mporeis na m stileis kai pm

 

Elpizw na s boi8isa arketa gia na tou dwseis mia eukairia san paixnidi

Link to comment
Share on other sites

Loipon Kendar katarxin se euxaristw gia to xrono sou pou mporeses kai me katatopises.Me epises 8a arxisw AION. Pes mou to onoma tou server sou ola auta ta sxetika gia na se brw(eimia noob to 3erw).

Link to comment
Share on other sites

Loipon ta 8etika tou aion:

 

einai xwrismeno se 2 files. Elyos kai Asmodian

pou simenei oti den 8a er8ei to ka8e 5xrono na se parei pk otan expareis!!! i na sou klepsei to drop giati to pernei autos pou exei kanei to pio pl damage suni8os.

 

Mporeis bebea opote 8es na pai3eis duel me enan apo tin idia fili me sena!

 

max level einai to 50. giati to aion den einai toso 8ema Exp alla 8ema 3ulou ;)

to duskolo komati dn einai na farmareis i na expareis alla na ma8eis na paizeis me ton char sou ;)

 

L3 isws na mn bgei pote gt to L3 einai to klemeno project TERA ;)

 

gnk megasus stin arxi isws na mn eisai toso euxaristimenos me to paixnidi. toulaxiston mexri ta 9 level pou akoma kai gw pou paizw para pl kairo to barieme auto to simeio. Alla apo kei kai pera 3ekinaei to noima tou Aion :D

Einai 8ema kalis stratigikis kai gnwseis tou char sou :)

8a sou sunistousa na empenes na to dokimazes kai monos sou.

gia oti aporia des ta guides pou uparxoun edw i ama dn uparxei kati mporeis na m stileis kai pm

 

Elpizw na s boi8isa arketa gia na tou dwseis mia eukairia san paixnidi

Den exw pe3ei pote aion alla pistepse me ayta pou egrapses tha paratisw to l2 kai tha paw ekei :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock