L2Tympaki PvP Server

johnzoulou

• 2 months later...

and server close for ever. good job.

im reposting for 7th time the same post.lets see who is going to delete it again.

------------------------------------------------------------------------------

kalitera na min vazeis to filaraki sou na svinei ta post giati i alitheia se ponaei mipos?

an thes apanta simply

1st you made l2tympaki you took all the donation money and you dissapear from admin.its sad coz it was a awesome pvp x9000 server with good ppl and good community.

second you opened a new server before you say that you are leaving from l2tympaki.

personally im not going to support your  kamael  server and not even the players i think.

third you are 15 years old why you said so many lies about your age that you are 17.5?if you cant handle a server then DONT open one.

4th you gave me the server to host because you said....you know something?i have a problem with my pc but i can see that you are all day/night online.who told you that i want to admin the server? its yours not mine!be responsible.

i hope your server to go good (will be?)

guys if he add donations dont donate coz for sure he will do what he did at l2tympaki.take money and then disappear.

who am i? ask everybody at l2tympaki server about what im doing and what kind of person i am.

ps: i wouldnt write those things but you are an unresponsible person simply 

=HGM=justice from l2tympaki

------------------------------------------

1)ekanes ton l2tympaki kai pires ola ta donation kai e3afanistikes apo admin.

einai krima giati einai(itan) enas kalos x9000 pvp server me kalo kosmo kai community.

2)anoi3es ena kainourgio server prin peis oti feugeis apo to l2tympaki.

prosopika egw den tha ipostiri3w ton kamael server pou anoi3es kathos kai oute

kai oi paixtes episis.

3) eisai 15 xronwn. giati tosa psemmata gia tin ilikia sou pou eipes oti eisai 17.5?

an den mporeis na kratiseis ena server MIN ton anoigeis!

4)mou edwses ton server na ton kanw host giati mou eipes...3ereis kati?exw ena

provlima me to pc mou ALLA vlepw oti eisai oli mera/nixta online.poios sou eipe

oti thelw na kratisw ws admin ton server sou?dikos sou einai oxi dikos mou!

na eisai ipeuthinos!

elpizw o server sou na paei kala(tha paei?)

paidia an valei donation min kanete donate dioti poli apla tha kanei oti ekane

kai ston l2tympaki.na parei ta lefta kai na e3afanistei meta.

poios eimai? rwtiste ston l2tympaki gia mena k ti eidous atomo eimai.

ps: den ithela na grapsw ola auta alla i aneuthinotita tou einai to kati allo poli apla.

ps2:ta donation apo ton l2tympaki ta exwses ston isogames pou ekleise telika? auto anarwtiountai

ta paidia.

=HGM=Justice apo l2tympaki.ucoz.net (l2tympaki server)

kirie sakretsos min kaneis mamakies(sorry giauto) alla....e3igise mou giati sto http://l2.hopzone.net/lineage2/moreinfo/L2TrafficPvPServer/66881.html pou einai o l2tympaki exeis valei l2traffic?

pvp server x9000 einai o l2tympaki k oxi o l2traffic pou opws vlepw exeis x600.episis pairneis k ta vote etsi? min 3exniomaste giauto alla auto pou mou tin varaei einai oti mporei na eisai nearos se ilikia (14-15)

kai afou thes na asxolitheis ....kaneis apla mamakies.min 3exnas oti  o l2tympaki (i estw oso kratisei k autos) exei stathera 60-80 atoma kathe mera para to lag kai kathe mera megalwnei o arithmos.pws antexeis na

dioxneis toso kosmo epeidi sou tin varese esena na kaneis kamael (l2traffic) na pareis to site apo to hopzone kai na to theseis ws l2trafic den 3erw.votes ok apo l2tympaki posts ok apo l2tympaki xarikes twra?

ti kataferes mou les?kai san sou sikwthike i piesi i neuriases xestika lew ta pragmata opws einai.epomeni sou kinisi einai na kaneis to l2tympaki.ucoz.net twra l2traffic.ucoz.net? tha pareis k ta posts i tha ta sviseis?

MIN 3EXNAS.OTI KANEIS KRINESE!AUTO EXW NA PW MONO.

kai se periptwsi pou valeis pali moderator (3ereis poion )na mou svisei to post tha ginei anastasi.tha to thesw thema giati prepei na leme k tou stravou to dikio edw.an  den ponaei etsi einai ta pragmata.

=HGM=Justice= from l2tympaki

last thing.

at least l2emu was stable but it was harmful for me for adding stats at the tattos the epic armors and weps the dynasty all pack and some overpowered skills from  the server to be ballanced because you add the serverpack with all items that i said giving only p.def nothing else.

everybody was thanked me except you !and i did ALL ALONE.

thats it volcano is sitting until next time that he is going to delete my posts again.

and BTW l2tympaki and l2traffic closed XD OWNED XD (sad for l2tympaki i miss those times with ppl )