Jump to content

[Hack] trade hack


Recommended Posts

Ok. lpn paizw l2mafia... me exoun hackarei 2h fora 3rt t prog einai? otan kanw trades panta m hackaroun benw meta apo 1 wra k dn exw items tpt.... ti sto kalo 2 fores m hackaran k panta otan kanw trades..... pf

Link to comment
Share on other sites

kai ti zitas na sou poume?xD dn katalava..

re file an einai dunaton... pws ginete apo trades na s hackaroun t acc? 2h fora t pa9a k 1h t pa9e o kollhtos m smr... k panta otan kaname trades omg dld !

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Kai omos to trade bug to pio palio akoma afto me ta 2 para8ira pianei ston mafia exoun klepsei tous pantes kai osoi asxolounte me afto exoun kanei xrises douleies mias kai exoun gemisei sta donate items. Exw filo pou eixe mazepsei tosa donate items mesa ston stuck sub pou eixa pa8ei thn plaka mou, ta wings ta ebaze se alo acc gt pia den xwrounsan, ta set +25 armors kai +25 boss sets na fane kai oi kotes eixe oso gia ta weapon +35 bariwsoun na ta xazeueis kai na ta 3anametras. Genika 4-5 mines pou epe3a 02 (koofsvsnoobs) kai meta sinexisa 04 (stucksubs) ka8e fora pou ite kalos pekths ite asxetos se patouse gia trade oxi aplos den tou edixna ti eixa oute to trade den dexomoun gt poli apla ei3eran, den pa na se klepsoun kai na eisei kai o megalhteros donate pelaths tou dimi pote den 8a sta edine pisw, gia thn akribia kai name na tou eleges pios sta pire oute pou 8a asxoliotan kai etsi upirxan 2-3 pedia pou tina3an olon ton server me diaforous chars kai sto telos poulousan ta items gia euro sthn mish timh apo thn donate tous timh kai evgalan to xrima, milame gia 1,5-2k euro to atomo ala opos eipa htan 2-3 atoma afta pou ei3eran kai eixan to kouragio na asxoli8oun ka8hmerina me afto. Gia afto to lew apo twra stamatiste mafia.

Link to comment
Share on other sites

Ginetai na s hakaroun apo trade. Epeza mafia kvn1 kai eixa ena char san deutero me dynasty armor light kai dynasty bow kai me deixnei enas baium kai valakas gia auta. Egw xwris deuteri skepsi eipa nai kai sto trade m boutikse ta items ala egw dn pira tpt. Pali kala p dn m eklepse ton donate mou.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...