Jump to content

[Scammed ACC // Keyloggers] Stefoulis15 (Maxtor Check This)


FiX

Recommended Posts

Maxtor an kitaxis afto to topic, alaxe to password mou kai to email kai stilta mou se afto to account. , kai opiosdipote moderator as me kanei ban mexri na to parw pisw, kapios eklepse to account moutha kanw topic

 

 

Auto To Post To Ekane |Kapios Pou Mou Eklepse To Acc. Maxtor Plz Kita Pia IP Mpikan Me To Acc M.

kita ta ipolipa posts

Link to comment
Share on other sites

polu suxna klebontai account twra teleutaia...

1as einai

Maxtor an kitaxis afto to topic, alaxe to password mou kai to email kai stilta mou se afto to account. , kai opiosdipote moderator as me kanei ban mexri na to parw pisw, kapios eklepse to account moutha kanw topic

 

dn boreis na kaneis change password?
Link to comment
Share on other sites

polu suxna klebontai account twra teleutaia...

y...

 

Kali lisi einai na to exeis panta on.. dld molis mpeneis sto MxC na loggarei me tin mia sto account sou.. na min xriazete na logareis... etc kai keylogger na exeis den mporoun na to broun....

Link to comment
Share on other sites

1as einai dn boreis na kaneis change password?

 

ti 1os re

 

mhm

 

y...

 

Kali lisi einai na to exeis panta on.. dld molis mpeneis sto MxC na loggarei me tin mia sto account sou.. na min xriazete na logareis... etc kai keylogger na exeis den mporoun na to broun....

 

kai to periergo xeretai pio einai oti tou eklepsan to account afou pire ta pola adena

Link to comment
Share on other sites

y...

 

Kali lisi einai na to exeis panta on.. dld molis mpeneis sto MxC na loggarei me tin mia sto account sou.. na min xriazete na logareis... etc kai keylogger na exeis den mporoun na to broun....

To ixa panta on, den boroun na to vroun ala boroun na alaxoun to email kai to password mou
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...