Bug for L2 liberators

Wet0r

Geiasas paides eimai new here opote sigxwreste me gia opoiadipote la8oi....

1.loipon exw brei kapia bug ston l2 liberators p mporoume na stuckaroume ta aug skills ((active) se alla wep

arxizoume.. pernoume to wep p exoume to agument kai to bazoume stn bara meta pernoume to wep p 8eloume na stackaroume to agu skill kai enw exoume to wep me to agu patame to skill tautoxrona omws patame na alla3ei wep ..px exoume to dagger me to agu 1.patame to skill kai tautoxrona bazoume to bow kaiiii taraaaaan to agu exei stackarei...... omws merikes fores dn petixenei prepei na to kanete apolitos sugxronismena.......

2. pws stackaroume kapoia skills ta opoia feugoun me tin allagi tou wep... opws prin px se tyrrant me bow exoume ta fist patame px to skill p 8eloume na stackaroume kai tin idia stigmi bazoume to bow kai exoume to skill me bow ..... p kanonika ebgene ama ekanes equip to bow.....

bebea ginete k me alla skills apla paradigma edwsa ...

elpizw na eimoun diafwtistikos ......

to ksero afto to bug alla den to exw dokimasei ston L2 Liberators..Tha to dokimasw omws..;p..

ti na stuckareis r ..to Aggility dinei +4 evasion opos kai to Guidance active...To shield dinei 200 opos kai to M.Barrier-Might .Gia D.Might,B.Roar,focus dn kserw an litourgoun swsta..

Etsi htan prin 1mhna+...Tr dn kserw an ta exei fixarei..Gt an dinoun kanonika stats tote aksizei..

afto to bug pianei sigoura dokimasmeno....

secretakos a3izei gt akma k to ligo p dinei.. fantasou na kaneis 4-5 wep me actives kai ta 5 to ena shield to allo might /empo kai to allo evasion klp pantos a3izei... to kanoun kapoia atoma stn server... alla genika pio poli a3izoun ta skills na stackareis ...

aa k exoun fixarei polla pragmata sta agument..  mas exei trelanei sta rr gia na fix auta

• 2 weeks later...

Man please low down the posts i want to see it ,thnx

gamw mim ta kanete hide !!! ELEOS RE PAIDES

gt ta kanete hide?? 8eloume na ta vlepoume kai emeis me liga posts!!

fixed σας λέει ρε

fixed as to kanei kapios lock!

---

gt ta kanete hide?? 8eloume na ta vlepoume kai emeis me liga posts!!

είναι απλό άμα είναι να βλέπει τα exploit ο κάθε ανάπηρος με 0 post τότε την κάτσαμε. δεν θα έχει αξία να κάνεις post και θα το βλέπει ο καθένας που αυτό οδηγεί να γίνει ποιο σύντομα fix