Jump to content
  • 0

pos mporo na kano enan gm na min


trelolos

Question

8 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

otan les na min exei polla dikaiomata re file ti ennoeis?pes mas ti den thes na exei!:P na min mporei na kanei ban,kick na min mporei na xrhshmopoih to Admin panel ?:D tote re file dn tha einai GM :p

Link to comment
Share on other sites

  • 0

nai re file ginete gameserver/config/gm access

kai eki mesa ta alazis ola dil an ena gm ton exis dosi acess 200 tha ine san admin

k boris mesa sto gm access na alaksis ti na bori na kani enas gm me ta analoga access pisteuo na boithisa :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

den katalava ti ennoeis file ligo poio analitika :P kai poio kathara!;P ekei pou leei =100 einai to minimum access level ama thes to bazeis 120 p.x. kai den mporei na to exei o GM pou diorises =D aplws tha prepei na tou baleis access 100 k oxi 120 :) gia kapoion pou empisteuese perissotero baltou 120 access k eisai ok

elpizw na boithisa ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

eleos!!!pnigeste se mia koutalia nero!!!p mplekete ta GM k ta Admin k ta access lvl?ti lalakies blepoun ta matia m!!!to xserete oti k 150 access lvl mporei na 8ewrh8ei h moufas GM h admin?auta ka8orizontai apo ton Admin tou server!!!dld 8a pesw apo thn taratsa me auta p blepw!!!bazw astoixhma oti mallon 8a mperdeuthke o topic author para boh8h8hke

 

an exei to ban right o opoiosdhpote kanei ban se opoiondhpote arkei na to plhktrologhsei!xsereis omws poia einai h diafora metaxsu enos admin k enos GM p exei k ekeinos to Ban?

 

oti o Admin exei access sto DB k tou rixnei ban sta xartia k xebannarei ton diko tou...aplo e? ara dn mporei na se bannarei

 

topic moved 8)

Link to comment
Share on other sites

  • 0

einai aplo file mou.

Ta suni8ismena access einia 200=Admin, 100=(H)GM, 75=GM(me periorisman dikawmata)

Ara loipon.. otan vazeis 75, simenai oti 8a to exei to dikaiwma o GM me access lvl 75 kai osoi einai poio panw, dld kai o access lvl 100 kai o 200.

Otanh to vazeis 100, 8a to exoun osoi einai poio panw. dld o access lvl 100 kai o accesslvl 200(admin)

Otan to vazeis 200, 8a to exei mono o admin. TELOS

 

Twra gia na ta ru8miseis auta 8a pas mesa ston gameserver/config/GM access.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...