LioNtaraki Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 <item id="487" name="Tattoo of Resolve"> <for> <add order="0x10" stat= "pDef" val="83"/> <enchant order="0x0C" stat="pDef" val="0"/> </for> ti sxesi exi to p def mafou ine gia treksimo speed? kai mporo ama thelo na prostheso kia la stat pano safto diladi gia treksimo kai gia mage Quote
0 ExCaLiBuR® Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 ean foreseis to tattoo tha se dwsei p def ean thes na dwseis dika sou stat apla PATAS EDW KAI EISAI OK. Quote
0 kr1n0s* Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 <item id="487" name="Tattoo of Resolve"> <for> <add order="0x10" stat= "pDef" val="83"/> <enchant order="0x0C" stat="pDef" val="0"/> </for> ti sxesi exi to p def mafou ine gia treksimo speed? kai mporo ama thelo na prostheso kia la stat pano safto diladi gia treksimo kai gia mage ka8e tatto molis to foras s dinei p def.... gt einai san part armor..... an den 8es n adinei aplos delete ... y mporeis na baleis oti stats 8es ec... attack speed power crit rate klp (mporeis na mpeneis sto antistixo tattoo kai na kaneis copy/paste tin grami me ta stats... (gia attack speed = tattpp pf soul) klp Quote
0 Devangell™ Posted June 7, 2010 Posted June 7, 2010 <item id="487" name="Tattoo of Resolve"> <for> <add order="0x10" stat= "pDef" val="83"/> <enchant order="0x0C" stat="pDef" val="0"/> </for> ti sxesi exi to p def mafou ine gia treksimo speed? kai mporo ama thelo na prostheso kia la stat pano safto diladi gia treksimo kai gia mage se merikous server einai xalasmena ta stat's apo tattoo's ama thes ena link me real stat's apo tattoo's pm me Quote
Question
LioNtaraki
<item id="487" name="Tattoo of Resolve">
<for>
<add order="0x10" stat=
"pDef" val="83"/>
<enchant order="0x0C" stat="pDef" val="0"/>
</for>
ti sxesi exi to p def mafou ine gia treksimo speed?
kai mporo ama thelo na prostheso kia la stat pano safto diladi gia treksimo kai gia mage
4 answers to this question
Recommended Posts