labros Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 pedia i i parxi kanena pack pou na min exi costum mesa na exi mono gm shop tpt sketo na ine ala na ine kalo apo apo hacks na min exi mesa?
0 Gogos™ Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 An enoeis preco pack auta apogoreuontai pia.H monh lush einai na ma8eis compile!.
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 pedia i i parxi kanena pack pou na min exi costum mesa na exi mono gm shop tpt sketo na ine ala na ine kalo apo apo hacks na min exi mesa? thes na mn exei tipota mesa etc? nai poly aplh lush. kane mia anazitisi sto forum kai mathe na kaneis compile. tote tha exeis auto p zitas :)
0 labros Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 orea vrika 1 oreo tora me combile ola mou to edose 1 pedi ala dn exi backup mesa to opio dn tha exi oute npc mesa ti boro na kano?
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 orea vrika 1 oreo tora me combile ola mou to edose 1 pedi ala dn exi backup mesa to opio dn tha exi oute npc mesa ti boro na kano? New Database, mia vasi dedomenwn k 3ekinas apo ekei.
0 labros Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 pos dld ti na kano na kano install tin db oste na valo to pack
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 pos dld ti na kano na kano install tin db oste na valo to pack gia ti client theleis?
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 gia c6 http://svn6.assembla.com/svn/L2j-Brasil/TrunK/ auto edw tha kaneis compile, me auton ton tropo http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=81843.0
0 labros Posted June 6, 2010 Author Posted June 6, 2010 exo pack re ala lew dn exi backup mesa afto logika tha exi alo tropo na to perasis i parxi alos tropos ? px na peraso tin db gt dn anigoun ta cosole vgazoun eror gt dn exo perasi afta
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 exo pack re ala lew dn exi backup mesa afto logika tha exi alo tropo na to perasis i parxi alos tropos ? px na peraso tin db gt dn anigoun ta cosole vgazoun eror gt dn exo perasi afta mesa ston fakelo tools tha trekseis to database_installer.
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 dn ginete gt? ti provlima sou vgazei? dwse screen.
0 Apithanos Posted June 6, 2010 Posted June 6, 2010 pos boro na vgalo 1 screen na sas dixo tha patiseis alt + printscreen kai tha tin kaneis paste stin zwgrafikh meta tha tin anevaseis tinypic.com kai tha kaneis post to link tis me tous kwdikes xwris ta kena.
Question
labros
pedia i i parxi kanena pack pou na min exi costum mesa na exi mono gm shop tpt sketo na ine ala na ine kalo apo apo hacks na min exi mesa?
19 answers to this question
Recommended Posts