Jump to content

[GR][Help]windows 7 ultimate Crack

Flash™

Recommended Posts

Hi paidia  exw ena provlima me ta windows 7 ultimate  ekane kapoia update kai  ekana restart to pc meta mou ebgale ayto edw

13z7iie.jpg

epsa3a na bro to crak alla den to brika pou8ena mporeis kapoios  ama to exeis na mou dosei to link na to kanw download.. ty

Hi paidia  exw ena provlima me ta windows 7 ultimate  ekane kapoia update kai  ekana restart to pc meta mou ebgale ayto edw

13z7iie.jpg

epsa3a na bro to crak alla den to brika pou8ena mporeis kapoios  ama to exeis na mou dosei to link na to kanw download.. ty

tha kaneis apegatastasi ta update

kai tha treksis to idio crack p etre3es...

pali to idio kanei to 8ema einai oti  prin na kano post  edw to ekane search sto google  brika ekana to ekana inst kai mou ebgale allo ena skliro disko pou den exei tpt oriste kai photo

5angqp.png

pali to idio kanei to 8ema einai oti  prin na kano post  edw to ekane search sto google  brika ekana to ekana inst kai mou ebgale allo ena skliro disko pou den exei tpt oriste kai photo

5angqp.png

ayton ton xwro ton pairnei to litourgiko sou sistima,tha sou stilw pm me ena crack p ekana egw k egine..

Afou s eipa activator 8elei.

dn thelei activator

exei kanei polla update

k exoun mplokaristi apo tn microsoft,wstoso dn iparxi kapio activator p n egine prosfata.

Apithanos™ den ekane tpt  den brisko tin katalili epilogi  des ti exei to pc mou

112a6hy.png

kitakse

tha pas programma kai dinatotites tha pas stin apegatastasi enimeroseon

tha kaneis ta prosfata

kai meta tha trekseis activator

kai to wat mazi.

Paidia telika den katafera tpt  me ola ayta pou ekana download kai ta leipa mporei na kapoios na mou dosei  ena link na katebaso  ta windows 7 ultimate xoris provlima na kano format to pc mou  gia na min exei kanena provlima ty