Jump to content

Recommended Posts

Posted

Noble karma abuse me.

dn nomizo oti 8a eprepe na fao -1 karma giauto.. to karma dn ine na to pernis eukola..emena prosopika 8a m eftane 1 warning...ekana malakia kai to paradexome dn prepi na pezoume me tetia 8emata.

Dn ixa kakes prothesis.. apla me ixe piasi h malakia..sorry

Posted

Δύσκολο να το πάρεις πίσω γιατί ένας G.Moderator κάτι παραπάνω ξέρει.

Posted

Δύσκολο να το πάρεις πίσω γιατί ένας G.Moderator κάτι παραπάνω ξέρει.

to ksero.. dn exo na xaso tpt omos
Posted

s dwsa 2 epiloges na diale3eis thn 1:

1)me kaneis report gia abuse(to opoio k ekanes)

2)na kaneis ena topic sto report section k na peis tous logous p ekanes ekeino to a8lio topic k na peis tous pragmatikous logous!!!

opws antilambanesai kanontas me report 9a prepei na sto dwsei pisw o maxtor (ws anwteros m s auto to forum)--->dn ginetai na me kaneis report k na s dwsw pisw k to karma p egw s phra

an dialeges thn 2h epilogh k eleges oti ekanes ekeino to topic gia logous malakinshs alla k gt h8eles na mazepseis lefta gia na kaneis donate ston mafia(an ebriskes kana koroido,afelh,h eixes sxediasei kalutera to story s) ktl ktl ,opws eipes, 9a s ekane karma restoration o grisom katopin pm m

opws blepeis dn eimai fasistas...sas dinw panta 2 epiloges...eite na apodei3ete oti eixa kanei la8os me to na me kanete report eite na apodei3ete oti ekana swsta me to na peite oti kanate blakeia...dn eimai monimos sthn 8esh m 3erete...dn katalabainw omws gt panta epilegete na me kanete report :P poso m agapate

Posted

Noble karma abuse me.

dn nomizo oti 8a eprepe na fao -1 karma giauto.. to karma dn ine na to pernis eukola..emena prosopika 8a m eftane 1 warning...ekana malakia kai to paradexome dn prepi na pezoume me tetia 8emata.

Dn ixa kakes prothesis.. apla me ixe piasi h malakia..sorry

Daksei den pas kala.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...