Jump to content

mia aporia:to eclipse ti kani? ti mporis na kanis me afto?


bblastersd

Recommended Posts

  • 1 year later...
  • 2 weeks later...

hahhaha diafora leei o alos :P

anyways... dose perisoteres plirofories..

ti enoeis eclipse???

Programm einai?

Server?

Website???

 

Einai san na s lew to asdfhsfds ti kanei???

 

  -Skaros

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

lipon to eclipse ine ena programa pou boris na vazis url apo pragmata E.X l2java kai etc kai na ta katevazi kai me ayto

dld epeksergaazese pragmata re pedi mou vazis java code se programata epeksergazese doiafora arxia pou katevases se ayto

tora den boro na sou eksigiso ala apo edo oti katalaves..

Link to comment
Share on other sites

 

Server?

 

lineage 2 server einai!!!!

episis bgainei kai se AION kai se WOW!!!!

OMG EPIC AHAHAHAHAHAH!!!

========================================================

 

me to eclipse mporeis na ftiakseis programmata na editareis programmata kai osos gia to l2 pou se endiaferei esena gt sigoura gia auto rwtas...

ama den matheis eclipse aplos den ftiaxneis enan kalo server. Ama den to exeis auto den mporeis na ftiakseis bug ta opia proerxonte apo tn core...kai polla alla pou den katalaveneis...

tespa pantos ama thes na anikseis l2 akoma kai na matheis eclipse auto den simenei oti o server sou tha exei epitixia gt aplos thes kai enan server kai ena website aplo.

 

p.s: MIN PAS NA GINEIS PROGRAMMATISTEIS GIA NA MATHEIS NA XRHSHMOPOIHS TO ECLIPSE!!! gt aplos mexri na to spoudaseis tha exei pethanei to l2 !!! lol lol

einai ena paidi sthn sxolh mou kai mas elege oti thelei na aniksei l2 server giauto spoudase programatisths xa0x0ax0a0xa0xa

 

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...