Jump to content
  • 0

exw problima me to mysql 8a me boh8isete?


george963

exw problima me to mysql 8a me boh8isete?  

4 members have voted

  1. 1. exw problima me to mysql 8a me boh8isete?

    • 8a me boh8isete
      2
    • den 8a boh8isete
      0
    • pote den 8a boh8agate
      2


Question

exw ena problima me to mysql kai otan prepei na balo ton kodiko molis patisto start leei den antapokrinete palia ginotane alla den 3ero gt twra to diagraca kai para poles fore mipos 3erete ti mporo na kanw?8a 3ana doulecei 3ana mporite na me boh8isete? :'( :(

 

 

 

eyxaristo gia ton xronos sas

Link to comment
Share on other sites

12 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

exw ena problima me to mysql kai otan prepei na balo ton kodiko molis patisto start leei den antapokrinete palia ginotane alla den 3ero gt twra to diagraca kai para poles fore mipos 3erete ti mporo na kanw?8a 3ana doulecei 3ana mporite na me boh8isete? :'( :(

eisai se la8os section file.

 

edw eisai: http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?board=67.0

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Τι CPU/RAM έχεις;

 

1)einai la8os to section opos ksanaeipa kai poio pano, twra me kaneis na spammarw askopa.

2)den einai thema cpu & ram to provlima tou ,exei kanei la8os sthn sql. eno thn eixe egatestimenh apo palia eixe valei kapoio sigkekrimeno password, twra thn ksana ekane setup kai apla den ginete, tou vgazei error ena vima prin to teleyeteo stadio.

 

---> "Apply security settings" the security settings could bot be applied. error number 1045. access denied for user 'root'@localhost' (using password: yes) <---

 

ayto einai to provlima tou. to opoio einai oti exei lanthasmeno password.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

---> "Apply security settings" the security settings could bot be applied. error number 1045. access denied for user 'root'@localhost' (using password: yes) <---

 

ayto einai to provlima tou. to opoio einai oti exei lanthasmeno password.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

1)einai la8os to section opos ksanaeipa kai poio pano, twra me kaneis na spammarw askopa.

2)den einai thema cpu & ram to provlima tou ,exei kanei la8os sthn sql. eno thn eixe egatestimenh apo palia eixe valei kapoio sigkekrimeno password, twra thn ksana ekane setup kai apla den ginete, tou vgazei error ena vima prin to teleyeteo stadio.

 

---> "Apply security settings" the security settings could bot be applied. error number 1045. access denied for user 'root'@localhost' (using password: yes) <---

 

ayto einai to provlima tou. to opoio einai oti exei lanthasmeno password.

Αν ήταν αυτό το πρόβλημα θα του έλεγε πως θα διαγραφεί το παλιό MySQL και θα μπει το καινούργιο, μετά θα γινόταν η εγκατάσταση και  θα του έλεγε Error 1880 και θα έπρεπε να κάνει Terminate μέσω Task Manager το mysqld.exe θα πατούσε retry θα τέλειωνε η εγκατάσταση και θα πήγαινε στο Instance Manager.

 

Δεν λέει πως έχει κάποιο Error... Λέει πως το Instance Manager δεν ανταποκρίνεται!

 

Διάβασε το ποστ του πρώτα!

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vasika file mou exei kanei la8os egatastasi apla. mallon tha exei ksexasei na anaferei to error. exei ginei kai se pollous allous.

episis den leei sigkekrimena pou exei to provlima, ti m les na diavasw to post tou. diavase to esy kai vgale akri.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Vasika file mou exei kanei la8os egatastasi apla. mallon tha exei ksexasei na anaferei to error. exei ginei kai se pollous allous.

episis den leei sigkekrimena pou exei to provlima, ti m les na diavasw to post tou. diavase to esy kai vgale akri.

Ρε θα με κάνεις πάλι να φάω BAN έλεος! Θα σε πατήσω καμιά χριστοπαναγία...

 

Λέει πως τρέχει το Instance Manager(MySQL Server Instance Config Wizard) τα κάνει όλα σωστά και όταν είναι να ξεκινήσει το MySQL Service(εφόσον έχει κάνει τις επιλογές για L2J) δεν ανταποκρίνεται δηλαδή κόλλησε το πρόγραμμα πως να στο πω να το πάρεις χαμπάρι;

 

Ζητάω να με πει τι CPU/RAM έχει για να δω τι μπορεί να γίνει γιατί αν έχει τουλάχιστον Dual Core μπορεί να βάλει να τρέχει μόνο στον πρώτο Core να κλείσει όλα τα προγράμματα για να μην γίνεται CPU Overload!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock