Loop* Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Geia sas Cheaters. 8a i8ela help den 3erw pou na kanw to post auto.. apla 8elw na mou pite an kanw free website ( no-ip.biz ) pws mporo na kanw ena site tetio.. free an uparxi kapoio guide?? euxaristo me ektimisi
0 Gxz Posted March 6, 2010 Posted March 6, 2010 Geia sas Cheaters. 8a i8ela help den 3erw pou na kanw to post auto.. apla 8elw na mou pite an kanw free website ( no-ip.biz ) pws mporo na kanw ena site tetio.. free an uparxi kapoio guide?? euxaristo me ektimisi to no-ip den ine ip gia site ine ip gia server.. telospantwn ama 8es free site dokimase www.000webhost.com doulevi kai gia autoupdater alla kai gia scripts idika gia l2 ine oti prepi... gl
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 to no-ip den ine ip gia site ine ip gia server.. telospantwn ama 8es free site dokimase www.000webhost.com doulevi kai gia autoupdater alla kai gia scripts idika gia l2 ine oti prepi... gl auto pou les den isxi gia to no-ip einai gia site... apla rotaw an uparxi guide!
0 LoLeTo* Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 auto pou les den isxi gia to no-ip einai gia site... apla rotaw an uparxi guide! Nai eiparxei Guise katarxhn anoikse to PORT 80..Meta Katevase enan diskw web tha vreis edw mesa..Meta perna sto /www fakelo ta arxeia..Molis ta peraseis peigeneis sta Configs vazeis tin no-ip meta patas Start..
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 exw anoixi ta ports to diskw web pou na katebaso? gmt psaxno kai den mporo na bro :S
0 Commodus Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 exw anoixi ta ports to diskw web pou na katebaso? gmt psaxno kai den mporo na bro :S Ean thes na ftiaxeis website , min xrhsimopoihseis diskw ( einai to xeirotero ) alla FTP Client.
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 a na rotiso kai kati.. 8elw na ftiaxo ena warez forum.. mporeite na mou peite pou mporo na kanw website? me FTP Client??? euxaristo!
0 Commodus Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 a na rotiso kai kati.. 8elw na ftiaxo ena warez forum.. mporeite na mou peite pou mporo na kanw website? me FTP Client??? euxaristo! Den einai tipota to diskolo. Ftiaxe enan fakelo forum.Katebase apo to smf site to version 1.1 kai perna ola ta arxeia tou mesa ston fakelo tou forum sou. Epita , kane register stin webhost [ www.000webhost.com ] opou otan telioseis to register tha sou stalei sto email ta ftp infos.Username kai password. Katebase ena ftp client [ smartftp kata protimisi ] kai simplirose to domain kai to username kai to password pou sou stalthikan. Kane login , anikse ton fakelo public_html kai perase ekei mesa ton fakelo forum pou dimiourgises. Perimene na teliosei h metafora kai eisai etimos.
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 nai ekana kanonika. kai mou bgazo auto kai den 3erw ti na kanw :S...
0 Commodus Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 Server: Bale to domain sou. Port asto etsi opos einai. Username : To username tou ftp. Password : To password tou ftp. Install Path : public_html , sbise to /home/a3276783
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 lol thnx re :) alla tora alo problem ;) des an mporis na me help apo 000webhost exw kanei host. xexexe edw?? :)
0 Commodus Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 1)Kane login: http://members.000webhost.com/login.php 2)Pigene sto CPanel -> Software Services -> MySQL 3)Tha sou bgalei mia selida me ta mysql infos. 4)Des panw deksia pou sou exei ta Account Informations. 5)Sto server name pou sou zitaei tha baleis Server name apo to account information. 6)Ftiaxe mia database kai ena user: Create new database and user 7)Sto username pou sou zitaei tha baleis to username pou eftiaxes kai sto password episis. [ Create new database and user ] 8)To database name kai to table prefix asta etsi opos einai. 9)Den exei :D Eisai etimos.
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 apo pou na ftiaxo apo 000webhost?? "Create new database and user"
0 Commodus Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 apo pou na ftiaxo apo 000webhost?? "Create new database and user" Pigene sto cpanel kai bres to MySQL. Tha deis meta stin selida pou tha sou emfanistei to Create new database and user.
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 Critical Error! Cannot connect to the database server with the supplied data. If you are not sure about what to type in, please contact your host. Host 'srv32.000webhost.com' is not allowed to connect to this MySQL server ????
0 Loop* Posted March 7, 2010 Author Posted March 7, 2010 sorry for double to ekana commodus.. thnx para poli.. lpn paw na kanw instal twra smf shop nai... pou kanw upload ta arxia prepi na kanw kapoio fakelo kai na ta balo mesa?? i e3w??
Question
Loop*
Geia sas Cheaters. 8a i8ela help den 3erw pou na kanw to post auto.. apla 8elw na mou pite an kanw free website ( no-ip.biz ) pws mporo na kanw ena site tetio.. free an uparxi kapoio guide??
euxaristo me ektimisi
25 answers to this question
Recommended Posts