[GR]Sovaro Problem me to site

NotAbastard

Sas grafw apo internet cafe. Proxtes borousa kanonika na mpw sto forum apo to spiti mou. Xtes mou hr8e ena pm apo ton domenica, paw na to dw (clicked link apo to email) kai to site den ebaine! Elege could not found server. Meta paw apo mozilla, kai pali tipota. Den allaxa tipota sto pc mou apo tote, den xerw ti egine... Help plz guys... ( mypws efaga kanena ip ban or sth? )

thx guys tora borw na bw GIOUPI!!!!!

@Oo well, in fact, the title of the thread was in greek, so you shouldn't even had looked it. And I can speak english fluently, I happen to have passed many English and French with a decent grade. It is just that we are in a greek forum , where 60% of people are Greek, and I happen to trust them more than the others. That's why I use Greek more than English in this forum.

file notabastard egw xtes pantws mporousa na mpo kanonika olh thn mera :)

twra ayto gia to pm pou eipes dn nomizo oti mporei na ginei :P

twra epeidh tha erthoun kai alloi kai tha spammaroun to thread opos aytos o oO kane edit to 1o post s kai bale 1 [GR] sto telos you titlou tou topic.... :)

@oO man your problem isnt the language...

your problem is the spam.....

cya pedes :)

NotaBastard to idio pragma sumbainei k se emena.... :-\

Ex8es sxedon oli mera dn mporousa na  mpw...... Mporousa na mpw kamia fora gia 10 min k meta me evgaze error !

Kai simera to prwi empena k evgena :P !! Alla apo to meshmeri eimai mesa kanonika ..