A kind of flame topic

`Gerero®

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=125052.0

I want some1 to lock it or to change the first post index. I dont want to speak a guy like this poor about me.

Εμπειρία σε λένε, ας μην έκανες την βλακεία να γράψεις l2j command σε l2off server, δεν θέλουν και πολύ για να αρχίσουν το πείραγμα.

Εμπειρία σε λένε, ας μην έκανες την βλακεία να γράψεις l2j command σε l2off server, δεν θέλουν και πολύ για να αρχίσουν το πείραγμα.

pio command??

to na leei kapoios oti eisai/exeis empeiria einai flame? (A)

get out of my topic nab

.online :>

pragmatika dn imoun o monos p to ekane olos o server to ekane

kai na rotiso kai ti egine??? eimai 100% sigouros pos aftos o effect dn kseri ti ginete se olo ton kosmo pera apo to l2

tespa as mn to pao parapera an ginete kapios mod na to kanei lock i na bgalei apo to proto tou post tin pick me to name m

get out of my topic nab pragmatika dn imoun o monos p to ekane olos o server to ekane

kai na rotiso kai ti egine??? eimai 100% sigouros pos aftos o effect dn kseri ti ginete se olo ton kosmo pera apo to l2

tespa as mn to pao parapera an ginete kapios mod na to kanei lock i na bgalei apo to proto tou post tin pick me to name m

Called me nab? so i can report u too. And what makes a report topic urs?

when u create a topic u should have known that there are gonna be negative and possitive comments

Called me nab? so i can report u too. And what makes a report topic urs?

when u create a topic u should have known that there are gonna be negative and possitive comments

report me nab=asxetos/xazos if you know

also i accept every negative comment if there is a reason not without reason and now get out of my topic nab!