Teo_S Posted February 8, 2010 Posted February 8, 2010 gia sas ... exo stisi server ma... dn eixa skefti tin asfalia... pos 8a sigoureyto pos dn 8a bi kapios hacker me l2phx i opiodipote programa? uparxi kapios tropos na to apotrepso?
0 Sabertooth Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 gia sas ... exo stisi server ma... dn eixa skefti tin asfalia... pos 8a sigoureyto pos dn 8a bi kapios hacker me l2phx i opiodipote programa? uparxi kapios tropos na to apotrepso? gia na mporeis na prostatepseis to pack sou prepei na ma8eis na kaneis compile kai na peraseis java fix... den mporeis na parei ena pack etoimo kai na sikoseis server giati 8a exeis bug kai meta den 8a mporeis na ta fix me tpt..
0 Ma3x* Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 gia na mporeis na prostatepseis to pack sou prepei na ma8eis na kaneis compile kai na peraseis java fix... den mporeis na parei ena pack etoimo kai na sikoseis server giati 8a exeis bug kai meta den 8a mporeis na ta fix me tpt.. Akribos..File ama kaneis compile meta 8a mporis na baleis diafora java code p 8a prostateboun ton server s apo tixon hacker alla ama dn 8es na kaneis compile mporis n breis programa gia anti-phx..
0 Sabertooth Posted February 9, 2010 Posted February 9, 2010 file kai ama 8elis na ma8eis compile kai pos na prostatepseis to server sou apo hack kai na fix kai bug oriste link Compile Java code fix Search gia ama 8eleis kati allo
Question
Teo_S
gia sas ... exo stisi server ma... dn eixa skefti tin asfalia... pos 8a sigoureyto pos dn 8a bi kapios hacker me l2phx i opiodipote programa? uparxi kapios tropos na to apotrepso?
3 answers to this question
Recommended Posts