la2crazy bot - HERE

bymafe2

me to bot p.x to telefteo 1.8..

mpainei kanonika...apla 8elete to l2 asrv to telefteo.

an kai epsaksa ligo @@@ ala sigoura iparxei

gt den ginete na min bazoun bot se kamael server..

den kserw kai korwatika gamw to mouni

mafe

:)

dld to 1.8 bainei kanonika kai to mono pou theloume einai na kanoume bypass to verification pou kanei kai kala an to xeis plirosei? me l2asrv i kati paromoio ? nomizo to teleutaio pou kukloforei einai to l2asrv 0.51 an den kano lathos... doulevei me to walker V1.8 ? den mporo na to dokimaso tora..

Ayto poy ginetai einai to eksis,

Akoma kai na mporeseis na mpeis me bot, tin 3h fora poy pas na kaneis login.... trws to banaki soy kai skas.

To dokimasa me polloys neoys char poy ekana kai olo to idio, tin 3h fora poy mpaineis ... adios

Bebaia, mexri na kaneis to 3o login mporeis na pazeis kanonika me ta bot,  omws idi exeis ginei logged sto server

Mpainai gia aytoys poy 8eloyn na dokimasoyn me 1.78 kai me  WP506F

sigoura afti pou pezoun kamael botaroun...

den kserw koratika gamw to mouni...

brika mia malakia san updater...ios itan telika...

kati 8a broume...

mafe

:)

Re mafe otan pataw ta links pou mou les kai vgainw stin selida mou leei: The file link that you requested is not valid. Please contact link publisher or

use our search engine to find a file or folder:

Ti kanw lathos?

Re mafe otan pataw ta links pou mou les kai vgainw stin selida mou leei: The file link that you requested is not valid. Please contact link publisher or

use our search engine to find a file or folder:

Ti kanw lathos?

malon itan down i selida 4shared dokimase pio meta egw tora po to dokimasa douleve mia xara

To walker pou edine stn arxh to palikari exei svistei gia opion dn to exei katalavei akoma!

Kai kati allo oserver tora pia exei anti-bot kai na mporousaste na to katevasete dn tha mpenate!

Elpizoume na ksana vroume botaki an kai o server einai polu eukolos gia na aneveis!

P.s bymafe2 ama vrikes kanena bot na hostarei anevaseto se parakalo!!

Etsi kai alliws to 1.78 entopizetai apo to antibot prepei na trexoume 1.88 kai mpainei mia xara

omws pou einai to l2asrv?? oeo??? psaxnw edw kai kairo kai se torrent kai sto emule ma tpt kai se selides ennoeitai ma oles thelloun lefta kai den kseroume stin teliki an tha douleuei

re esis katebasa to 1.88 IG kai dn beni ute me afto!Adapokrinete opos to 1.78!oso gia to l2srv egw nomizw oti ine to idio kai gia to 1.78 kai gia to 1.88 gt bika stin off site tu walker kai dn exun anebasi pu8ena kenurio la2srv!ti na pw dn 3erw....

NeVeRMoRe........

re esis katebasa to 1.88 IG kai dn beni ute me afto!Adapokrinete opos to 1.78!oso gia to l2srv egw nomizw oti ine to idio kai gia to 1.78 kai gia to 1.88 gt bika stin off site tu walker kai dn exun anebasi pu8ena kenurio la2srv!ti na pw dn 3erw....

NeVeRMoRe........

kapou eida apantish gia afto pou les...

...leei poli swsta pws ston off apla den xriazete to l2asrv.einai mono gia prv_server...

mafe

:0