Jump to content

Hotelul Pentru Scriitori Netrebnici


Raule

.  

24 members have voted

  1. 1. Cand ia Nervos permisul?

    • Anu asta
      8
    • Anu viitor
      11
    • Niciodata
      5


Recommended Posts

eu vreau sa fac 10 posturi si dupa aia ma retrag din activitatea de pe mxc ca vad ca nu mai este ce era odata.... acum pana si daca vrei sa faci un thread doar cu post view, il poti viziona daca ai donator sau VIP, e o prostie.

Link to comment
Share on other sites

eu vreau sa fac 10 posturi si dupa aia ma retrag din activitatea de pe mxc ca vad ca nu mai este ce era odata.... acum pana si daca vrei sa faci un thread doar cu post view, il poti viziona daca ai donator sau VIP, e o prostie.

=)))
Link to comment
Share on other sites

alianta mea de haiduci  de pe l2dex ... eram vreo 60 online in ally atunci o.O

 

shot00015.png

cum de nu stiu nici un clan de pe acolo sau din printurile de mai jos o.O ? sigur e ala L2dex ? (aka www.lineage.ro )

Link to comment
Share on other sites

Raule unde postez si eu noul  Top Votes?? sau il postezi tu?? sau mai bine intra pe mes. ca eu nu vreau sa am nici un POST!

nu ca eu is tradator si uit de unde am plecat.

Link to comment
Share on other sites

:))))))))))))))

eu eram in uchyha clan , cu toata alianta lui :)))) lideru nu prea se pricepea, asa ca eu conduceam tot :)) bai dar avea ala un fler sa adune oamenii :D asa k el + eu = ownage, gludio castle 4party de la noi full, cate 1 de la ally , si 1 mix cam 7/9 in ea.. :)) (~ 60 ppl on + )

Link to comment
Share on other sites

mai dute ma in plm./..sti ce in plm ma doare de tn sau de alt mod de aici pana la urma e doar un forum.. dami ban.. mai dute ma in plm.. da oricum stai flex ca ne vedem noi prin oras,, ca nu e mare Nadlacu stai lin.. o zi placuta si nai decat sami dai ban

 

e doar un forum

Link to comment
Share on other sites

mai dute ma in plm./..sti ce in plm ma doare de tn sau de alt mod de aici pana la urma e doar un forum.. dami ban.. mai dute ma in plm.. da oricum stai flex ca ne vedem noi prin oras,, ca nu e mare Nadlacu stai lin.. o zi placuta si nai decat sami dai ban

sincer, arati cat de mult te doare, ca "pana la urma e doar un forum" ...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...