Jump to content

help l2phx


Recommended Posts

gia na min mou tin pei kaneis ekatsa kai epsaxa se palaiotera forum sxetika me l2phx alla ta link pou exete valei mallon exoun lixei i kati allo exei ginei.dn xero.8a i8ela ean mporei kapios na me boi8eisei me to l2phx kai na mou pei ti akrivos prepei na kano i an yparxei kapios odigos.exo tin ekdosi l2phx.3.4.1.82.english.euxaristo prokatavolika.

Link to comment
Share on other sites

ego exo katevasi poles ekdosis phx ala kanena den mou litourgi panda kapio arxio den litourgi i ine xalasmeno  ke exo alaksi 2 3 pc ke pali to idio ine =/ mpori kapios na mou vri kapios phx p litourgi? thx

Link to comment
Share on other sites

ego exo katevasi poles ekdosis phx ala kanena den mou litourgi panda kapio arxio den litourgi i ine xalasmeno  ke exo alaksi 2 3 pc ke pali to idio ine =/ mpori kapios na mou vri kapios phx p litourgi? thx

ama o server exi protection tote ti les ? xD to phx kala 8a einai to protect na kitas ama to system exi nophx mesa prepi na vris 1 clear system den ftei to pc file oute to phx oi server exoun protection xD

 

ontopic: trelos to forum exi parapola guide psa3e ligo kai 8a vris pola guide pos benis se server me phx kai ama 8elete clear system psa3te pali gia afto gt o ZuZu kai alla paidia exoun bali olla ta sytem clear apo olla ta silent :D

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock