Jump to content
  • 0

thelw na balw donate me sms ston server mou pos ginetai


ntelis1

Question

13 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

Ginete, alla thelei poly douleia k psaksimo. kai dn tha pairneis to full price apo ta leuta p tha kanoun donate. P.x ama kanoun 10 euro sms donate, esu tha perneis 7 i 6. Thelei poly douleia k dn vgazeis polla leuta, opote ksanaskepsou an thes na valeis donations me sms stn server

Link to comment
Share on other sites

  • 0

File autes einai etairies pou ta kanoun apo ti gnorizw kai opws lene ta paidia den symferei katholou!......mpes sto www.paypal.com kai kane ena acount na mpainoun ta lefta ekei kai tha mporeis na plhrwneis kai tin etairia stin opoia sikoneis ton server...kai meta kaneis mia Karta stin trapeza gia na perneis ta lefta na mpainoun stin tzepi sou ;)....Elpizw na boithisa

Link to comment
Share on other sites

  • 0

thanks guys!!paypal kai paysafecard kai me eipan kai gia western union..tha xrisimopoioisw auta

 

Den xriazetai na baleis kai ta 3 . Paypal na exeis kai eise okay , efoson oi perissoteroi players xrhsimopoioun paypal.

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tora pou milate gia donates 8a i8ela na kano k egw mia sxetikh erwtisi,ta lefta apo mia paysafecard pos ta paralambanoume ??? p.x. Opos o Maxtor pou exei k donate me paysafecard...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Tora pou milate gia donates 8a i8ela na kano k egw mia sxetikh erwtisi,ta lefta apo mia paysafecard pos ta paralambanoume ??? p.x. Opos o Maxtor pou exei k donate me paysafecard...

 

Les stin paysafe card ton trapeziko sou logariasmo kai to id tis kartas kai sta stelnoun ekei me 5 eurw -

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Epidi iparxoun polla replies me diaforous methodous , Request to lock.

 

PS : ntelis , sou dothikan diaforoi tropoi gia to pos mporeis na baleis donate ston server.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...