Problem with my CD/DVD Drive

Freyr

[EN]About 3-4 days ago i saw that the drive recognize the CD-ROM normally but when i put a DVD-ROM the drive recognize it again but it recognize only that one disc is in the drive but it doesn't read the files like it is empty.Yesterday and today i saw that when i put a CD-ROM AND DVD-ROM it doesn't read them  like i don't put any CD in drive.

Whats the problem?

[GR]Prin 3-4 meres ida pos anagnorizi ta cd kanonika kai ta dvd episis alla sta dvd anagnorizi mono oti evala enan adio disko mesa xoris plirofories.Xtes kai simera ida pos den diavazi apolitos tipota les kai den evala disko mesa.

Ti ftei?

allagi dvd rom man poyu kai pou xreiazete kai mena kamia fora stuckarei to cd kai dn to diabazei .

iparxi periptosi na ine out of date kapio driver? epidi exo ena registry booster kai katharizi tin registry mipos katharise kai ton driver mazi ama ipirxe ios?

mpa oxi pistepse me oxi to dw dokimasei exeis problima me to dvdrom mpes google kai bale Uniblue Driver Scanner 8a deis me auto to program oti dn bgazei kati peri dvd rom p na einai out of date.

egw psifizw 200% oti to dvd rom sou prwton: h exei problima dld exei xalasei kai deyteron eine problima ths stigmhs dld dn diabasei to Cd p bazeis ala proswrina ... bale to program p s pa kane update ta drivers na deis pia einai out of date opws lec an kai dn pistevw to problima na nai sta updates kapou allou paei o nous mou sto oti dn ta diavazei (ta CD) proswrina, mipws kanei kanan hxo otan bazeis to CD?

To idio problima p exw k egw..

http://www.maxcheaters.com/forum/index.php?topic=109956.0

dn 3erw gt to kanei alla me to Nero grafw kanonika se dvds..

First, you should try cleaning the drive's lens..

if that doesn't work, you could also update the firmware of the drive to the latest version (most of the times that's the problem)

PS: You don't have to change your drive every year or smth, you just have to buy a good one, keep it clean & up to date..

kai gw exw problem me to nero re ala sto laptop kanei mia xara to nero th douleia tou eleos dld bsk egw nomizw to dvd rom 8elei poli taktika antikatastash mporeikai ka8e xrono.

ama exeis nero mporei na mi doulevei swsta kapoio nero driver..

kane uninstall/install to nero k tha diorthothei..

alliws koitakse ta sata/ata/ide cables mipos kapoio vgike i dn kanei kali epafi..oso afora sto hardware

kai fusika dokimase k alla cd/dvd mipos exoun afta to provlima ..an k nomizw tha t exeis kanei idi.. ;)

ama exeis nero mporei na mi doulevei swsta kapoio nero driver..

kane uninstall/install to nero k tha diorthothei..

alliws koitakse ta sata/ata/ide cables mipos kapoio vgike i dn kanei kali epafi..oso afora sto hardware

kai fusika dokimase k alla cd/dvd mipos exoun afta to provlima ..an k nomizw tha t exeis kanei idi.. ;)

ok thanks to nero itan  :)

You can lock it