Jump to content

Recommended Posts

Posted

L2DeathWhisper itan sxedon teleios srv.Eixe to kati diaforetiko ap tous allous srv k eixa liosei k ego polu asxima :D.Tora s opoion srv k na bo,ade to polu 2 meres na pekso gt m fenode oloi idioi k varetoi.O monos srv p ton plisiase autes tis meres s piotita,pisteuo einai o L2Justice/Emerland,alla oxi arketa gia na me kanei na ksanalioso .(prosopiki m apopsi)

Edo mia foto apo DW... :)shot00072.th.jpgL2DeathWhisper 4Ever

Posted

L2DeathWhisper itan sxedon teleios srv.Eixe to kati diaforetiko ap tous allous srv k eixa liosei k ego polu asxima :D.Tora s opoion srv k na bo,ade to polu 2 meres na pekso gt m fenode oloi idioi k varetoi.O monos srv p ton plisiase autes tis meres s piotita,pisteuo einai o L2Justice/Emerland,alla oxi arketa gia na me kanei na ksanalioso .(prosopiki m apopsi)

Edo mia foto apo DW... :)shot00072.th.jpgL2DeathWhisper 4Ever

sori fila me tetia skill pos na min itane kalos top char prepi na isuna

ego protimo l2mafia(prosoxi ala ton abigail server xoris donate)

Posted

sori fila me tetia skill pos na min itane kalos top char prepi na isuna

ego protimo l2mafia(prosoxi ala ton abigail server xoris donate)

Ama eixes peksei Dw 8a ikseres me posi duskolia egazes ta skills auta.Gia na ta vgalo xriastika 6-7 mines.Kai den imouna top char...Top mage nai xD
Posted

paidia ego paizo enan pvp server tora x5000 safe +25 max +25 as ton ipostiriksoume ligo anoikse 3 meres gia test kai tora anoikse kanonika as ton ipostiriksoume oloi mas to site tou einai http://l2meca.freehostia.com/ kai einai interlude :)

Posted

Egw eixa faei trelo liwsimo stn l2Archon kai meta pou eklise kai egine l2Dna pali eliwsa ena olokliro kalokairi,alla milame gia super liwsimo.Mexri pou egine G3 kai figame oloi...Opote tsaba t liwsimo.. ;s

Posted

Lpn..Epidei Dn Mporw Na 3exorisw Kapoio Apo Tous 2 Aytous Server Pou Tha Pw...ine 2 OI Agaphmeni m..1as RPG Kai Enas PvP!!!

RPG: L2cosmos..<--- apo c4 mexri c6..(Varethika Ta Wipe..kai /leave)

PvP: L2DraG...The Old Temple Arena Pou Itan Same Site Me L2Cosmos-Core..(An Thimame Kala!!)<== Gracia II!!

[Final Den exw Paixei Pote..Dn 3erw...Wraio Ine??:P]

Posted

to gracia ginal gia mena aderfe einai megaliii malakia ......me ola ekeina ta skill p exoun balei ston dagera kai ston paladin to xoun katantisei koutamara......episis i vesper einai alli mlk apo kei:PP ego toso kairo eixa peksei c7=kamael  c8=hellbound c9=gracia 1 c10 =gracia 2 kai c11=gracia 3 ola loipon koutamares einai tora ksekinisa ta interlude...

Posted

Emm hi 8a i8ela na peite to name tou server pou agapisate  ;) emena prosopika einai o L2Refused aa kai i8ela apo autous pou pezoun refused an broune to crest ton brawl na mou to steiloun edo tcixlofo0skas@hotmail.com

L2 -=Vip=- Kai as mn ton timaei kanenan einai o pio kalos server!