Jump to content

Recommended Posts

Posted

re paidia eleos !!!

to paidi einai diakopes afhste ton na xarei tis diekopes tou eleos....

dn leei psemata to kserw kai einai tromerh idea :)

mphke msn gia ligo kai mou milise alla eimouna afk ekeinh thn wra kai dn mporesa na apanthsw kai ekane log out .... :(

apla perimenete na gyrisei spiti tou re paidia ola tha ginoune :)

Posted

ama den ton pas kai oraio einai.. kai omorfo einai... kai se ftiaxnei :)

An s eklevan esena olo to account se enan 7x-1x server tha sarese? Dn nomoizw ^^

Posted

Loipon Paidia akouste ayto pou leei dn tha leitourgei alla dn milaw mexri na dw apodeixeis!To Lineage II dn Hackarete!!

Parte apofash oti apo tote pou Pethane to Hlapex dn yparxei allo hacking program!!

Vevea yparxei kai to l2 Brute alla dn leitourgise kai dn prokeite an leitourgisei (meta apo to c4 ennow)! To mirc einai ena aplo script ele0c!!

Elpizw na vgw pseyths!

Ante BB boys

Posted

Deite edw... Ti lene ta n00bakia tou thegame...

http://www.thegame.gr/forum/index.php?showtopic=56499&st=0

Oso gia to allo

(7)Static kitaxe to program Fast Money k an mporeis katergiseto!!!

Eleos??

Deite to 3o post... Ti sxesi exei auto me to topic??

QUOTE(The SoLiD SnAkE @ 05/08/2007 12:08) *

Sigkrineis to transfer pain me to cancel re???

An vgei to silence kai to anchor tote me to kalo as vgei kai to cancel

Twra oso gia to poll egw psifisa na vgei afou ine ena apo ta polla mikropragmatakia pou kanoun tous necro TANK... Exoun silence,anchor, mono to cancel tous eleipe...

P.S. egw 8a protimousa na figei to anchor pantws (gt ime toxotis smile.gif )

Eixa kanei kai egw ena topic sxetika me auto pou grafeis

http://www.thegame.gr/forum/index.php?show...10&start=10

Olo mlkies einai auta ta paidia...

Posted

K to allo...

To Exo To Programa  ;)  ;)  :P  :P

Ti kanoun ta paidia gia na paroun post...

p.s. Sry gia to double post... Egine Teleios katalathos :(

An mporei kapios mod as to kanei delete...

Posted

a kalaaaaaaa twra ma8ainoun ta keylogger? ??? eleos :P

xampari den phran :-\

btw uparxei mia epilogh dipla apo to quote k to modify p leei remove an 8es na sbhseis ena post sou :P

Posted

a kalaaaaaaa twra ma8ainoun ta keylogger? ??? eleos :P

xampari den phran :-\

btw uparxei mia epilogh dipla apo to quote k to modify p leei remove an 8es na sbhseis ena post sou :P

NoBle

stous aplous xristes dn iparxei... Kane ena delete an mporeis re c to deutero post....

Posted

NoBle

stous aplous xristes dn iparxei... Kane ena delete an mporeis re c to deutero post....

sorry alla oute oi gold member exoun na sbhnoun twn allonwn ta posts...mono ta dika tous o ka8enas gia auto sto eipa :P (mono oi l2moderators k oi global moderators mporoun k den eimai tpt apo autous :P )

Posted

Loipon Paidia akouste ayto pou leei dn tha leitourgei alla dn milaw mexri na dw apodeixeis!To Lineage II dn Hackarete!!

Parte apofash oti apo tote pou Pethane to Hlapex dn yparxei allo hacking program!!

Vevea yparxei kai to l2 Brute alla dn leitourgise kai dn prokeite an leitourgisei (meta apo to c4 ennow)! To mirc einai ena aplo script ele0c!!

Elpizw na vgw pseyths!

Ante BB boys

re si apo pion planiti irthes ti to l2 den hackarete mou les kai prasina aloga hmoun o prwtos pou milise me ton matrixx kai mou exigise ti ginete kai ontws stekei auto...alla anyway einai diiakopes otan epistrepsei tha mas deiksei..!

Posted

Ego paizo c4 kai se ligo tha ginei c5.. peite kana cheat ;)... to hlapex to exoun patcharei ...

ligo asxeto reply se etelws asxeto me to 8ema post :P eleos ;D

Posted

+100000000000000 ston kosta ;D

Ego paizo c4 kai se ligo tha ginei c5.. peite kana cheat ;)... to hlapex to exoun patcharei ...

USE SEARCH

Posted

To Lineage II dn Hackarete!!

ZOMGWTFROFLMAOSBOING?!?!?

just answer...  kai as einai asxeto apla epeidi oloi mpenetai edo mounakia epeidi theletai na klepsetai accoutn tha to diabasetai opote peite tpt

set access_level to -100 ??

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...