EternalFight Reborn Server looking for Expirienced DP/Core/Web Devs..

Reglo

Question

Kalispera , Endiaferome gia 2-3 developers, sovarous kai na kseroun na antimetopizoun diskoles katastaseis opos ddos kai teties epitheseis.

O neos mou server meta ton EternalFight (www.l2etf.com, prin tin klopi tou ) tha onomastei EternalFight Reborn me site name www.etfr.com.

To project skeftome na to ksekinisw ton ianouario, ta xrimata gia mia kali arxi dn eine provlima kai ta diathetw. Psaxnw gia 2 i 3 sovarous developer me gnoseis java/html/php/python kai genika datapack kai prostasies se denial service attacks.

Ta eiserxomena xrimata apo ta donate tha moirastoun 65/35 .

To msn mou gia na epikinonisete eine vasilis.23@windowslive.com

13 answers to this question

nai mporei omos na tou kane tpt allo pou mporei emeis na min to 3eroume  leo kai kala... giati ta bug kai  ola ayta einai apla na ta fix.

nai mporei omos na tou kane tpt allo pou mporei emeis na min to 3eroume  leo kai kala... giati ta bug kai  ola ayta einai apla na ta fix.

Apo osa eipes , to ''apla'' mou arese :P

re file ama 8eleis na askoli8eis 8a ta liseis kai einai apla den 8a  skaseis giati ola ta java code mporeis na breis kai na ta  kaneis edit eleos.

So first of all hello all..

I was developer in l2etf.com like Anais and let's tell you about that "30%" for developers we share 150 euro for 3 monts work!

if you think to join him believe me don't he is bastard and don't pay.

And always helping his friends with the gm (like EvilWrath, DarkArchangel) anytime they was with raid boss skills or over-enchanted skills with access to some hidden gm or smth like that.

So think if you want to be partner with some guy like this one. :)

btw lets show you that 3 noobs ;)

http://img408.imageshack.us/img408/5650/19355104079209611132100.jpg

Good luck.. :)