Jump to content

Recommended Posts

Posted

egw den lew pigena se poreies..alla pleon den pas..gia emena ine mlkia....entaxi skoto8ike to paidi(alexis) o mpatsos den pige filaki alla oxi kai na gamame tis poleis gi ayto to 8ema..

Posted

Nai, ta perissotera paidia stis poreies exoyn eirinikes dia8eseis, yparxoyn kapoioi alloi bebaia poy eite se poreia einai, eite se panigyri ena kai to ayto, de ftaine oi poreies gia aytoys, yparxoyn bebaia kai aytoi poy plirwnontai apo to kratos i apo alloys foreis gia na kanoyn ayta poy kanoyn...

PS: oi diadilwseis de ginontai gia na anasti8oyn oi nekroi, alla gia na min exoyme ki alloys sti lista me ta epomena "8ymata" ...

Posted

ego leo nai stis poreies oxi omos me ton tropo pou ginontousan perisi i perissoteres.. diladi mia poreia diamartirias opou tha vgoun stous dromous oi polites kai tha fonazoun me to dikio tous einai entaksei.. den einai omos entaksei to na kais kai na katastrefeis tin kseni periousia..

Posted

simfwnw stis poreis ALL XORIS KATASTROFES RE PAIDIA!!

px paei o allos spaei mia vitrina mia periousia enos ftwxou an8ropou. pame kala re paidia ??

paei o allos gia poreia me tsigaraki spaei 5-6 peripolika kai ta baefei PAOK KAI PAO KAI 8RILOS . ti malakies ine aytes re.

Poreia xoris zhmies!