[Share] Gracia Final Vesper Gm Shop + Video How to:)

Xeretw Ola ta membes tou MXC:)))

Einai to prwto mou Share kai zhtw sugnwmh an Yparxei idi xana tetoio gm shop:)

Loipon 2 logia gia to npc mou Opws proipa einai Vesper Gmshop pou shmainei oti exei

Vepser Weapons,Vesper Weapons [PVP],Vesper Armors,Vesper Jewels einai testarismeno apo emena

Douleyei 100% Gia na agorasete ta pragmata apo to GmShop auto prepei na exete Gold Bars...

Gia na to katebasete Patiste Edw:http://rapidshare.com/files/376366226/Vesper_Shop.rar

Edw Sas exw ena Video Me to Pws tha to perasete, einai me 2 tropous Enas einai me To gnwsto se olous Execute Batch File

Kai Xeirokinita otan deite to Video tha to katalabete Gia na kanete download to video patiste Edw:

http://rapidshare.com/files/364345355/Vesper_Video.rar

Fotos Here:

shot00003n.png

shot00005w.png

shot00006m.png

shot00007i.png

shot00008q.png

An sas arese to Share mou Ena thanks Arkei:D

Guys Sorry Gia ta dead Links To diorthosa shmera stis 17/3/2010 Opote twra mporeite na to katebasete oses fores thelete Gl :)

• 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

hmm.. na spw mipos 3ereis pos na ftia3w diko m gm-shop gia ton g2 srv m? an ginete bebaia =/

AA epishs 8a xreiastw merikes symboulessto pos na brw to GRacia final databse gia na kanw ton srv m gracia final..tecpa 10000000000000000000000000000000000000000 thnx

Mn kaneis double post dioti den epitrepetai mporouses na kaneis "Edit" to proigoumeno post sou...

Poly oraio to Gm shop k poly oraio to topic me pic k etc 8a boi8isei arketa atoma, synexise etc k den 8a xaseis...

//ontopic gt dn evales vesper pvp armors sto shop alla mono weapons?

//offtopic

speeck in englis pls i need this shop completly because i do not find it..pls post vepser shop for gracia final

Its the Greek section,lol..

Error

This file is neither allocated to a Premium Account, or a Collector's Account, and can therefore only be downloaded 10 times.

This limit is reached.

To download this file, the uploader either needs to transfer this file into his/her Collector's Account, or upload the file again. The file can later be moved to a Collector's Account. The uploader just needs to click the delete link of the file to get further information.

eleos to link dead... dn aksizei tpt... 0 to share enas moderator/administrator locked.