Jump to content

Na KANO DONATE SE L2 SERVER?


xartperi

Recommended Posts

Ama Mpeis se Enan Server wpos O MAfia/Core Dn Prokeite na ginis respect xoris donate gt Olloi Exoun.Ekei DInoun 3k Eurw gia donate

ti xazomares les re si

 

ego prosopika paizo mafia [alo p mpeno mia sto toso] kai exo enan apo tous kaliterous an oxi ton kalitero paixti ston 02 xoris donate xoris tpt kai nikao akoma kai tous donate [me ta xilia zoria ala tous nikao]

 

afto p les dn isxuei me tpt

Link to comment
Share on other sites

ti xazomares les re si

 

ego prosopika paizo mafia [alo p mpeno mia sto toso] kai exo enan apo tous kaliterous an oxi ton kalitero paixti ston 02 xoris donate xoris tpt kai nikao akoma kai tous donate [me ta xilia zoria ala tous nikao]

 

afto p les dn isxuei me tpt

sumfwnw me ton gerero. kai gw eixa enan apo tous kaluterous char ston 02 xwris donate kai exwna akoma kai tous kaluterous donator.

Link to comment
Share on other sites

sumfwnw me ton gerero. kai gw eixa enan apo tous kaluterous char ston 02 xwris donate kai exwna akoma kai tous kaluterous donator.

gia pes name
Link to comment
Share on other sites

dn exei nohma to donate re file einai ena simple game etc poio polu ekmetaleusi einai k na pw c pw k kati ct forum edw oloi pisteuw exun valei d0nate sts server p exun ftia3ei dn bgazw tn eauto m ape3w dx ala 3ereis t skeftodai i dev's malakes na uparxoun na bgaloyme kana leuto dn m bgazw ap3w

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...