Jump to content

BB from me :(


SoULtAk3R

Recommended Posts

zen an exeis gnwseis apo l2 Off pm maxtor k pes tou oti gnwrizeis apo L2Off na kaneis parea ston Pyromaker stous L2Dev Off...apo thn stigmh p to 95% twn user asxoleitai me L2J to L2Off paragkwnizetai...se kapoia pragmata sumfwnw mazi s alla dn pisteuw oti uparxei kataxrhsh exsousias apo platinum members!!!k o thanos k o killer_007 kanoun exsairetikh douleia k poso mallon o killer_007 p exei boh8hsei para polles fores opote tou exei zhth8ei!!!twra to lock k to ban peftei gia logous spam k kalhs leitourgeias tou forum!!!dn mporei ka8e fora na ginetai lock (apo gold member) k move (apo moderator ka8e eidous) se mia erwthsh pou exei hdh eipw8ei 100 fores!!!etc xanontai posts me pragmatikh axsia

 

an 8es pes mas ti parapono exeis apo to forum k to staff wste na ta dior8wsoume eu8us amesws...

 

btw devs ennoeis tous moderators-platinum/gold members???perimenw reply :P

Link to comment
Share on other sites

parapono apo ton killer_007 den iparxi kanena parapono to paidi exei respect apo emena apo ton thano tin exei dei exousia se ena apo ta proigoumena post me eixe brisei... epidi elege den xriazete mysql k navicat gia ena java server...to prob den einai  me mena ta parapona mou min po pou tha pane...ego auto pou blepo den iparxi help apo devs atoma mou milas gia ton pyro to gamidi..gt exo polla neura mazi tou.!mou eskase ban to @di apo to postpasific...k einai k edo sto mxb omg...pos tin exei dei koukouroukou tou eixa milisei ego k koyfo mazi protou matho gia tous off k mas apokalese malakes nice devs asto man theli doulia to forum bgeni o alos (StO SPAM TOPIC k girnaei k mou lei min kaneis spam o thee mou to paidi apo pote exei na paei me gineka apo to 2000pote? asto re file thx pantos kitaxte tous dev sas merika einai telios aniwtha zwakia. Noble Thx :D pou prosexes k apantises devs ennow tous helpers pou exoune mpei apo ton maxtor na helparoune ta atoma pou theloune help ti paei o alos o karagkiozeis k kanei topic locked se post pou einai sto java help alla k gia java mou les? epidi bariete na blepei i epidi den xeri na help...

Link to comment
Share on other sites

na sou pw kati tis gnoseis m protimo na tis exo ws aplos k oxi na gino devs ston off den mou aresei eidame k apo ton pyro poso helpari tespa den exo na pw alla opios theli help apo off as kanei ena post k ama exo tis kataliles apantisis tou tis dino opos exo kanei k ales fores me apantisis java :Dthx

Link to comment
Share on other sites

1on. Soultak3r bb kai gl..

2on. Diablery mn grafeis me ellinikoys xaraktires i apla kane swsti or8ografia...[3|_3()5]

3on. Re mlk ZeN eleos dld...ELEOS...Apo tis 2 selides toy topic i 1.5 einai me posts soy...Kati tetoioi xalane to forum poy ka8ontai kai mamiountai sto spam kai mn moy peis spam topic einai spam 8a kanw...Ante spamare kana diko soy topic...Ante dld eleos edw mesa...Kai stamatiste ta off topic replies...Aaamaaan...

Link to comment
Share on other sites

1ton magkaki den nomizo na apeuthinomai se sena k 2ron to spam topic einai gia smap topic tespa ama den thes na blepeis min blepeis i malon kane ena diko sou forum na blepeis oti thes esi ^^

Link to comment
Share on other sites

1ton magkaki den nomizo na apeuthinomai se sena k 2ron to spam topic einai gia smap topic tespa ama den thes na blepeis min blepeis i malon kane ena diko sou forum na blepeis oti thes esi ^^

 

 

em dn vlepeis ~Wanna be Gold Member..~ prospathei na vgalei mia kali prosopikotita prws ta eksw pffff Sloup sloup Ftw

 

EDIT: Tou maxtor magaki dn to exw poloi apla dn m einaise tpt xrisimo ektos tou na katso na ton glipso? nah.. oso apo gold mod exw autous p thelw na exw sto msn kai p theoro filous m GEGE?

Link to comment
Share on other sites

opos eipa k edo..!

 

na sou pw kati tis gnoseis m protimo na tis exo ws aplos k oxi na gino devs ston off den mou aresei eidame k apo ton pyro poso helpari tespa den exo na pw alla opios theli help apo off as kanei ena post k ama exo tis kataliles apantisis tou tis dino opos exo kanei k ales fores me apantisis java :Dthx

 

 

pare tin tapa twra k sks..! :D wtf=noob?

Link to comment
Share on other sites

ZeN dn niw8eis asto...

Re vlakama nazghoul nai 8elw na ginw Gold Member kai prospa8w na ginomai olo kai kaliteros kai opws eipes prospa8w na vgalw mia kali proswpikotita alla re gmt dn katalavainw ti anagi exw gia na "glypsw"?An einai dynaton pia...Oti mlk sas katevei lete..

Kai poy to pes ti egine?Eisai kapoios twra?Mpaaa...Ta idia sk@t@ eisai kai pali..

Alla ksereis poy se grafw opote dn me endiaferei ti les...

 

Edit:Vre skato mlk ZeN kai egw exw to msn kai toy maxtor kai twn Gold kai tn Mod kai olwn ti simasia exei?Soy apantaw opws ston nazghoul pio panw...

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...