Jump to content
  • 0

[Search]Developer


Navara

Question

Geia sas..Psaxnoume enan Developer gia Support  me Gnosis ..Oxi piramata oxi kids 13/14 eton..Milame fisika gia Euro..Tha sas Parakaleso na me PM mono atoma pou kseroune th kanoune..Den theloume na buy Pack den theloume bla bla tou still..re man eimoun Gm..Theloume Developer me Gnosis..

 

 

ps..Server einai Online me Community milame gia updates//fix bugs..add scrips etc..Oxi stizimo einai part time Job me $..pack= l2jserver Finale..Thank's

Link to comment
Share on other sites

6 answers to this question

Recommended Posts

  • 0

einai analoga kai gia ti ton thes ton developer gia na kaneis olh thn douleia tou server h apla kapoia pragmata kai auto htan :)

 

Afou re c File Seamless Sou leei to Palikari ti thelei

 

1)Na Kani Update's sto Pack tou

 

2) Na Fix Kapia Bug

 

3) Na kani Insert kapia Script

 

File Navara SOu protino Na anatrexis sta Topic's

 

Kai na prospa8isis na Valis Monos sou Ta Script's I kai Na dokimasis na fix ta Bug's

 

Egw Prosopika dn 8a kindineuma ton Server m Se 3ena xeria kalitera na ton katastrefa para Auto kai sigekrimena Na ton plirona kiolas

 

Sou protino lipon an o server sou einai se alo Pc kai oxi sto Home na kanis to e3is

 

Na kanis Copy Paste to Iparxon Pack kai na to Valis se ena pc

 

Apo ekei 8a to edit Kai 8a vazis ta dika sou pragmata

 

An kati paei la8os dn 8a sou epireasi ton server

 

I an kataferis kati 8a mporesis na to Dioxeteusis ston server sou

 

Elpizo na se voi8isa ....

Link to comment
Share on other sites

  • 0

@Off Topic

 

an den ton empisteyfteis omws se enan empeiro developer den tha anoixeis svr ths xairias tha einai ths plakas den einai eykolh h java gt ta files einai tetoiou eidous

 

File agapitos To Java Den To emathe Kanenas Apo otan genithike Arketi to Exoun Mathi meso kapiou ali meso E-Books kai Guide's

 

pou sto Google ena Search na kanis Mathenis Pos grafete to name sou Sta Kocovarika

 

3ereis lew an 3ereis to γοογλι ? ton filarako pou sintrofeuvi Ola ta Pc Os Prwti selida ???

 

Apla grafis sto Para8iraki to e3eis 3ekarfoto

 

"Learn Java "

 

Sigoura den einai Eukolo gia olous na ma8oun ala ama dn stro8is dn 8a ma8is Pote sou - Vasikos Kanonas

 

Tipote Alo

 

Erxese sto MxC Lipon me gnosis stin sinexia Exwntas ta katalila Efodia kai arxizis na kanis Edit to Server sou

 

Kai Opos eipa kai Pio Panw Kanis dokimes se BackUp Server kai oxi ston diko sou ...

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 0

Egw Prosopika dn 8a kindineuma ton Server m Se 3ena xeria kalitera na ton katastrefa para Auto kai sigekrimena Na ton plirona kiolas

 

Den leo oti den exeis dikeo..to 8ema einai apla oti den exo Time..O server eixe developer (germano) apla ekei tora grafi eksetazis..O server genika einai ok..afto pou theli px einai aDD quest s80..kai tetia..to na dosoume $ den mas pirazi..ki ennoite oti den stelnoume $ etsi gi fun..Exoume kai kapia Ilikia :P

Btw..h Protazi akoma isxi gia Developer part time job..

 

Kai sthn erotisi tou Kokou ...Se hosted Pc einai o server oxi homemade..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...