Jump to content

OK!!!!


Recommended Posts

Terma Mages Apo Emena Prospathisa Na Boithiso Sto Na Helparoume Diafora Paidia Sto Lineage Ala Telika Dn Aksizi Otan Me Pas -1 Karma Epidi Edwsa To

KeyLogger!!!!!!!!!! Oloi Dld Oi Aloi Oi Malakes Pou Klebane Account Me to Hlapex Dn Sas Pirakse Tora Sas Pirakse E???

 

E Maxtor Esi Dn Egrapses Tis Malakies Sto Post Pou Ixa Kanis??? Apagoreuonte tetiou idous programa...... Kala Kala To Hlapex Dn To Blepate Pou Empene O

Allos Kai Loufare Account Ston Eternal To KeyLogger Sas Pirakse?????

 

 

Link to comment
Share on other sites

katse ligo re sillentkill...to hlapex katarxas einai mono gia l2...nai mporis na klepsis account me to hlapex alla mono account!to keylogger p ekanes post mporis na klepsis apo pistotikes kartes mexri oute kai xerw egw ti...tora ama nomizis oti einai to idio na klevis pistotikes kartes kai to na klevis account sto l2 ti na pw...

Link to comment
Share on other sites

pio hacks re?????//tha mas trelanete?nomizete edo ine hacking forum?gaming forum ine kai to hlapex ine exploit...kk?omg theouli nai re den mas vlepis exoume hackepsi forums xeroume na ftiaxnoume trojans...e re paidia eleoc exete mperdepsi kapia pragmata dld epidi exi exploits gia game simeni oti ine hacking forum? ...:S prospathoume na kanoume kalitero to game na pezis pio exarista na g@mas kai na gelas!giauto imaste edo filaraki m :)

Nomizw auto to topic den exi kapia simasia giauto to kano lock.se...alla na min epanalifthi kati tetio(de to xosa ego to -1)

btw pisteuo tha pas kai 0 karma...kk

Link to comment
Share on other sites

egw silent ena sou leo ama do oti mou lipi 1 adena apo to invotory tin ekatses.. sry for spam alla dn g@mi81ka toso kairuo na pezo kai na xano items ..eno na pis na pedia parte keyloger ka8ese kai mas hackaris kala se ekana kai se valane -1 karma

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...