Jump to content

[GR] PassWords Power


`Gerero®

Recommended Posts

poli kalo afto to post sou gerero.. voithaei poli aftous pou den kseroun pos doulevei ena brute forcer kai vazoun aplous kodikous.. ego sto pass mou sinithos vazo kai lekseis kai arithmous omos entaksei merikes fores vazo mono lekseis :P

Link to comment
Share on other sites

sto Lineage ginete na to xrhsimopoihsoume?? egw vsk exw auton ton kwdiko

 

1475963147896315837415938529875123  k nomiza oti dn 8a to evrhske kaneis :D(einai to paratsoukli me ta arxika sxediasmena sta noumera)

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο! Πολύ χρήσιμο, πραγματικά πολλά από αυτά δεν τα ήξερα...Ευτυχώς δεν είναι κουραστικό και το διάβασα μέχρι την τελευταία λέξη! GJ.

Link to comment
Share on other sites

sto Lineage ginete na to xrhsimopoihsoume?? egw vsk exw auton ton kwdiko

 

1475963147896315837415938529875123  k nomiza oti dn 8a to evrhske kaneis :D(einai to paratsoukli me ta arxika sxediasmena sta noumera)

opos diabases o kodikos s mporoun na spastei se kati ligotero apo 2-3 lepta mias kai einai megalo to megethos ala dn einai polis o xronos gia na spastei

 

o logos? sto leo mesa... o kodikos s apotelite apo ena mono set xarakthron kati to opio dn einai diskolo gia ena kalo brute force me mia kali list apo names/passes na to bri

 

ara o kodikos s einai arketa eukolos opos kai o dikos m ton opio ton exo kai go me noumera

Μπράβο! Πολύ χρήσιμο, πραγματικά πολλά από αυτά δεν τα ήξερα...Ευτυχώς δεν είναι κουραστικό και το διάβασα μέχρι την τελευταία λέξη! GJ.

nai ontos dn einai kourastiko gt to ekana ego etsi dld to diabasa olo apo to periodiko afto kai prospathisa na to kano opos to ekana

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...