Jump to content

[Guide]Nobless Quest!


Recommended Posts

Edw einai ena guide gia to nobless quest.

 

To quest panw katw:

 

Enas paixths pou exei ftasei to 75 lvl ston subclass xarakthra tou kai oloklhrwsei th dokimasia: Monopati gia Noblesse, tote mporei na ginei Noblesse. Oi N. exoun eidikes ikanothtes, pou xrhsimopoiounte idiaitera sta sieges kai sta raid bosses, dinontas etsi stous N. ton arxhgiko rolo stis maxes. Apo th stigmh pou enas xarakthras kerdisei to titlo tou N., tote kai o basikos xarakthras alla kai oi subclasses exoun auton ton titlo. Oi eidikes ikanothtes pou kerdizete me to na ginei kapoios N. mporoun na xrhsimopoih8oun kai apo tous subclasses xarakthres.

 

To Monopati gia N., O katoxos mias polutimhs psuxhs, Part I

 

Ti xreiazeste:

1. To subclass na einai lvl 50.

2. 1 Hellfire Oil, 5 Lunargents. (Ta ulika gia na ta mazepsete prepei na exete sto para8uro twn Quest to: "Supplier of Reagants", apo to prohgoumeno Quest sas).

 

 

5 Lunargents:

~~ 500 moonshards

~~ 10 volcanic ashes

~~ 5 quicksilvers

 

10 moonshards + 1 volcanic ash = 1 moondust

10 moondusts + 1 quicksilver = 1 Lunargent

 

HellfireOil:

~~ 100 Demon's bloods

~~ 100 Lavastones

~~ 10 Blood roots

~~ 10 Volcanic ashes

~~ 2 Soulfur

 

10 lava stones + 1 volcanic ash = 1 magma dust

10 magma dusts + 1 soulfur = 1 Fire Essence

 

10 demon's bloods + 1 blood root = 1 Demonplasm

10 demonplasms + 1 Soulfur = 1 Demonic Essence

 

1 Fire Essence + 1 Demonic Essence = 1 Hellfire Oil

 

 

Den sas upoxrewnei kaneis na ta exete prin 3ekinhsete to Q. alla einai kalutera mias kai den 8a arghsete sta epomena stadia.

 

Pws 3ekinas to Q.

 

~ Briskeis ton Talien pou einai to npc pou brisketai sta skalia ths Aden (de3ia opws ta anebaineis).

~ Teleport sth Giran, opou milas sthn Gabrielle, pou brisketai sthn Notia meria ths plateias.

~ Teleport sthn eisodo ths Dragon Valley opou kai briskeis ton Gilmore.

~ Teleport sth Dion. Edw 8a prepei na breite sthn boreioanatolikh meria ths Dion mia sphlia. Einai se ena lofaki kai apo katw einai h eisodos (8a deite pou peripou ston xarth sas). Ekei mesa exei kapia Quest Monsters, to ena apo auta einai mia medousa thn opoia prepei na th skotwsete.

 

map1ef6.png

 

~ Teleport pisw sthn Aden kai milhste ston Talien.

~ Teleport sto Saints Necropolis kai meta kane soe sth Heine. Phgainete sto Magic trader guild kai milhste ston Melody Maestro nano.

~ Teleport pisw sthn Aden kai milhste ston Talien.

~ Teleport sthn Rune. Phgainte mesa sto kastro gia na breite ton Virgil, thn eggonh tou kai ena akomh npc pou briskonte se ena mpalkoni. Molis ftasete ekei 8a sas pei na milhsete sto allo to nanaki pou einai h eggonh tou.

 

-- Gia na pate ekei prepei opws mpeite sto kastro na sunexisete eu8eia mesa sto nao. Otan mpeite sto nao koita3te sta aristera sas, 8a deite mia porta. Parte to dromo gia nas odhghsei sto mpalkoni.

 

~ Guriste sto Rune town castle guild kai milhste sto npc pou sas eipe o nanos (einai sta de3ia sas me to pou mpeite sto dwmatio).

~ Teleport sto Swamp of Screams gia na skotwsete ta Splinter Stakato Drones (exoun resist se mages kai archer epi8eseis). Ean eiste panw apo 70lvl den 8a exete problhma alla na prosexete giati einai ola epi8etika. Prepei na mazepsete 5 Crimson Moss. Otan ta exete guriste sto npc pou sas esteile ekei gia na ftia3ei to farmako.

 

slinterstakatodronepu2.jpg

~ Phgainete pali mesa sto kastro gia na dwsete to farmako sto nanaki. Milhste ston Virgil 3ana, opou 8a sas steilei sthn Goddard gia na milhsete sthn Caradine (opws einai ta skalia phgainete sthn de3ia pulh, katebeite ta skalia kai proxwrhste ligo pros ta aristera, 8a thn deite mprosta sas)

~ Milhste ths kai 8a sas steilei sto Blacksmith shop ths Goddard. O blacksmith 8a sas zhthsei ta 5 Lunargents kai to 1 Hellfire oil.

 

-- An ta exete dwste ta (logiko )

-- An oxi na pate na ta mazepsete an 8elete na to teleiwsete kamia fora... Mporeite apo: i) Blazing Swamp, opou ginetai panikos sunh8ws, ii) Apo TOI, opou kai ekei ginetai to idio alla kai ta mobs einai pio duskola)

-- Ta moonshards kalutera apo BS, me enan mago 8a einai eukolotera.

-- Ta alla mats apo to TOI, orofoi: 9os kai 11os.

 

~ Afou dwsete ta mats ston nano 8a sas steilei sthn Caradine pali. 8a sas dwsei ena gramma apo ton Virgil, opou kai 8a prepei na pate asapatis.

 

=== Edw teleiwnei to 1o meros tou Q. ===

 

To Monopati gia N., O katoxos mias polutimhs psuxhs, Part II

 

~ Teleport sthn Rune, opou pate pali ston Virgil. 8a sas pei oti h eggonh tou exei pali oneira kai 8elei na thn boh8hsete (de mporeite na kanete kai alliws... )

~ Teleport sto Swamp of Screams, opou 8a prepei na breite ena Dark Knight kai kati psofious aggelous sta podia tou (tous g@mhse me to sumpa8eio ). Ekei 8a milhsete sto Dark night prwta opou 8a sas pei na milhseis me enan apo tous aggelous opou 8a sou pei kati. Meta 8a 3anamilhsete sto Dark night.

~ Teleport ston IT kai milhste ston npc Witch Calis. Brisketai e3w apo ton IT sta anatolika. (Deite to xarth einai eukolo na bre8ei to shmeio). Autos 8a sas steilei se allo npc sta dutika tou IT gia na parete kati pou xreiazetai. (Eukolo ki auto na bre8ei opote anoi3te to xarth na deite to shmeio). Pairnete ta ulika kai 3ana pisw ston Witch Calis.

~ Teleport sth Valley of Saints. Anoi3te to xarth. Me to pou mpeite sthn koilada 8a parete to dromo pou einai sta de3ia sas. 8a prepei na breite mia sphlia, kateu8hn8eite pros to shmeio sto xarth. H eisodos einai sta de3ia. Ekei mesa 8a deite enan monokero 3aplwmeno katw kai 4 li8ous gurw gurw. An milhsete me enan apo autous 8a sas pei oti prepei na balete mia petra, thn Orb binding, se mia esoxh pou exoun. Gia na parete auta ta Orbs 8a prepei na skotwsete ta RBs pou einai mesa sth sphlia. Den einai duskola kai ta dinoun amesws. Molis exete 4 Orbs phgainete kai milhste sto ka8e li8o. Me to pou milate sto ka8ena 8a e3afanizonte kai sto teleutaio 8a shkw8ei o monokeros. Meta th koubentoula sas kante soe.

~ Teleport sthn Rune kai trexete ston Virgil 3ana. Tou milate sas milaei milate kai sta dipla npc kai sto telos pairnete to gramma ths Caradine (8umaste... thn allh pou einai sthn Goddard), opou kai pate na thn breite amesws !! (hehe )

 

=== Edw teleiwnei to 2o meros tou Q. ===

 

 

To Monopati gia N., O katoxos mias polutimhs psuxhs, Part III

 

~ Ftanete sthn Caradine opou sas leei diafora (de lew ti, ase na exei kai ligo plokh, na mpeite sto pneuma )

~ Pairnete tis odhgies sas kai kanete teleport.

~ Teleport sthn Valley of Saints, opou ekei prepei na skotwnete ta Pilgrim of Shine kai Judge of Shine, mexri na parete to ring kai to neclase (Opws eipa kai prin me to pou mpeite sth koilada na pate apo ta de3ia, einai pio eukolo na bre8oun ekei pera).

~ Afou ta mazepsete guriste pisw sthn Caradine. 8a sas pei oti xreiazetai kati akomh. Gia na to parete 8a prepei na skotwsete to RB pou brisketai kai auto sth Valley of Saints. Gia na to breite koita3te sto xarth pou einai, me to pou mpeite sth koilada phgainete olo eu8eia.

 

-- To RB exei mazi tou 5 fighters (an en 8umoume kala). DEN mporeite na to skotwsete monoi sas opote 8a prepei na exete boh8eia. Ena apo ta fighters exei allo onoma apo ta alla kai PREPEI na pesei prwto. Ystera ta alla fighters kai teleutaio to RB. Prepei na prose3ete giati to RB kanei silence.

-- An einai 2 party to item 8a to parei to party pou kanei to teleutaio xtuphma (last hit).

-- Mesa sto party pou 8a kanei to teleutaio xtuphma 8a paroun to item OLOI osoi exoun to Q. opote mhn anhsuxeite.

 

~ Afou parete to item 8a pate pisw ston npc pou sas edwse tis odhgies. 8a sas steilei ston IT na milhsete se kapoion, de 8umamai name (einai mesa ston IT ston 4o orofo sto Dark Elven Guild). 8a parete ena gramma apo thn Caradine opou 8a prepei na pate na thn breite.

 

=== Edw teleiwnei to 3o meros tou Q. ===

To Monopati gia N., O katoxos mias polutimhs psuxhs, Part IV

 

~ Teleport thn Goddard 3ana kai phgainete na breite thn Caradine. Afou sas pei diafora, sto telos 8a sas pei na sas kanei teleport sthn Lady of the Lake. Pathste na sas kanei.

~ 8a ginete teleported sto Coliseum dipla sthn Lady of the Lake. Milhste ths. Sto telos 8a deite oti einai h 8ea Eva! 8a kanete mia mikrh suzhthsoula kai sto telos 8a ginete Noblesse.

 

Sugxarhthria H tiara sas brisketai sto inventory sas etoimh na fore8ei, enw sta skills exoun proste8ei kai ta skills tou Noblesse.

 

P.S.:Mn pite exei ksanaginei kai bla bla bla.Aplos lock it.

P.S.2:http://lastresort.onegoo.us

P.S.3:Opios Kolaei se kapio shmeio,PM me na tn help.To kserw ap'e3w k anakatota:P

P.S.4:Ty^ ^

 

 

Rapt0r.

Link to comment
Share on other sites

Einai ena apo ta pio vska quest sto l2,gi auto to postara.

Elpizw na help,an k oi pio polloi kserune pleon pws na to kanune.

Alla opws egw kai esy,kapote den kserame pws k psaxname guide;)

Link to comment
Share on other sites

Einai c/p,me kapies allages apo mena:)

Gia credits stile mou pm!

AXAXXAXAXAXAXAXAXA

kala filaraki egrapses

prepei na min xereis katholou aglika gia na min katalaveneis ti leei to quest

ostoso iparxei kai to map me to pin opote useless kata tin apopsi m

Link to comment
Share on other sites

Ti les re treliari?
Dose credits,akou ekei pm me gia ta credits
Kai kati allo,na fantastw auta p exeis pros8esei esi einai oi paren8eseis e?...
Asta gamiseta

 

Apla epd einai apo allo site,dn epitrepete gt isws einai diafimish.

Ase ts eirwneies sou allou ;)

 

AXAXXAXAXAXAXAXAXA
kala filaraki egrapses
prepei na min xereis katholou aglika gia na min katalaveneis ti leei to quest
ostoso iparxei kai to map me to pin opote useless kata tin apopsi m 

 

1on dn eimai filaraki s.

2on,Ama einai useless gt postareis?

 

Link to comment
Share on other sites

Apla epd einai apo allo site,dn epitrepete gt isws einai diafimish.

Ase ts eirwneies sou allou ;)

Plaka kaneis etc?Ti sto P****o Platinum member eisai k m les oti dn epitrepetai na dineis credits epeidh einai diafimish?Eisai ypoxrewmenos na doseis credits,rikse kamia matia stous kanones,k dn eirwneuwmai,fenetai oti exeis pros8esei mono tis paren8eseis apo to ufos k apo auta p grafeis

Link to comment
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now


×
×
  • Create New...