Jump to content

E-GLOBAL WWW.LA2.GR TELIKA TI GINETE?


clud

Recommended Posts

EDW K ARKETES MERES O E-GLOBAL LINEAGE SERVER DEN LITOURGEI K OLOI ELPIZOYN SE ENA THAYMA!!!!  :o DITE TA PARAKATW K THA KATALABETE http://www.e-global.gr/forum/index.php?showforum=29 KAI http://forum.online-games.gr/showthread.php?t=3929

 

TO THEMA EINAI OTI O E-GLOBAL EXEI KATANTISEI.....

OSOI PAIZETE E-GLOBAL OI TELEYTEES PLIROFORIES EINAI OTI O E-GLOBAL EKLISE LOGO NOMINOY PROBLIMATOS, TO MEROS STO OPOIO STEGAZOTAN O SERVER EXEI ALAKSEI K METAFERONTAI TA MHXANIMATA K TA SXETIKA, TO OLO OMOS STAMATISE LOGO KAPOIOU PROBLIMATOS K O SERVER EKSARTATE PLEON APOKLISTIKA APO GM TEAM (DEMONA K GMWARNING) K OTI DEN THA EKSARTATE PLEON APO TA E-GLOBAL........... me liga logia gtp katastash  >:(

 

AN KSERETE KATI PARAPANW KANTE KANA POST  8) NA MATHOUME K EMEIS OI ATHINEOI EPIDI EWS TWRA.... ME ENA <<MALON SE LIGO THA ANIKSEI>> EIMASTE...

Link to comment
Share on other sites

O server eklise logo nomikou kolimatos pou dimiourgi8ike. H entoli do8ike apo grafiokrati kai itan tis morfis "vgale ta mixanimata apo ti mpriza" opote den gnwrize kanenas tpt mexri pou ta serveria epesan apo elipsi reumatos.....

 

Mesa sta mixanimata pou eklisan itane kai o server tou forum opote ....ti anakoinwsi psaxnete? kouniste to kefali sas ligo epitelous mpas kai doulepsei to mualoudaki sas

 

Auti ti stigmi ta arxeia metaferonte se allo host kai elpizei (o demonas) se eulogo xroniko diastima (Sabbato?) na einai etoima.

 

8ewritika to neo spiti tou server exei ola ta prosonta na einai kalutero apo to proigoumeno (no lag ktl) alla kanenas de xerei ti 8a ginei sti praxi.

 

Otan me to kalo anevei o server 8a xreiastoume ena neo mikro patchaki gia na paixoume kai logo tis apousias forum den xerw pws akrivos 8a to ma8ei olos o kosmos. Kala 8a itan osoi diavazete auto to forum (sto opio 8a dosei link o demonas 'H o Giannis 'H egw) na to pite se osous perissoterous mporite.

 

WIPE de 8a ginei, den einai tetia i pro8esi tou demona. Yparxei panta i periptwsi tou na paei kati strava sti metafora twn arxeiwn alla i pi8anotita einai amelitea opote mi to skefteste.

 

Kante to stauro sas na pane ola kala, upomoni kai epitelous kofte ti gkrinia

Link to comment
Share on other sites

O server de 8a anoixei to Sabbato pi8anotata oute ti Kyriaki.

To stauro sou ton kaneis gia na euxi8eis na pane ola kala....e loipon de pigan ola kala.

Logo provlimatos o Demonas den uparxei periptwsi na asxoli8ei me ton server auti ti stigmi.

Link to comment
Share on other sites

aman poia me to auto to thema...ean einai na anoiksi tha anoiksi ean oxi tote oxi....telos....

ti to psaxnete den mporw na katalavw!!?....Telos..LOCKED!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...