Jump to content

[GR]Trade Account Finder


Recommended Posts

paidia to exo akousei kai ego auto ston l2core prin 5 mines an 8umamai kala mas sumvouleuan na min anoigoume ka8olou to trade window. Den prokeitai gia bug, an ontos uparxei einai hack.

Exo traviksei video me enan char(pou ton upopsiazomoun) na 8elei na kanei trade se enan GM.

Isos omos na einai mu8os:S

Link to comment
Share on other sites

paidia to exo akousei kai ego auto ston l2core prin 5 mines an 8umamai kala mas sumvouleuan na min anoigoume ka8olou to trade window. Den prokeitai gia bug, an ontos uparxei einai hack.

Exo traviksei video me enan char(pou ton upopsiazomoun) na 8elei na kanei trade se enan GM.

Isos omos na einai mu8os:S

 

oxi u8os dn enai me tpt prxe tc tin partisa e son l2crimeIsLegal m piran olous tous char kai oute eixa katalavei pws...

Link to comment
Share on other sites

auto einai to legomeno scam perisoteres plirofories entws..kane ena search an thumame kala exei xanaginei paromio topic

Link to comment
Share on other sites

auto einai to legomeno scam perisoteres plirofories entws..kane ena search an thumame kala exei xanaginei paromio topic

la8os kaneis. To scam den exei kamia sxesi me auto. Me to scam aplws pairneis ta items tou allou otan kanete trade. Anti8eta auto to hack gia to opoio milame s klevei to password. Ego auto p fantazomai einai oti otan patame confirm kai anoigei to trade window kati kanei auto to programa kai vriskei to pwd. Einai omos polu diskolo na uparxei kati tetio gt 8a prokeitai gia ena polu kala sxediasmeno programa. Fusika isos gia auto kaneis mas den to exei, apo oti fainetai to exoun liga atoma alliws 8a eixe diareusei opos to phx. Tespa auta einai mono 8eories.

Link to comment
Share on other sites

Simera o mafia ine down kai elpizo oti o dimis ide to topic kai to fixari malon gia afto ine down ;)

o mafia dn einai katholou down

 

prin apo 5 min imoun on kai oloi oi server itan on

 

2 heavy malista, 2 normal kai 1 light!

Link to comment
Share on other sites

akouste gt kapia pragmata pou lete dn einai swsta..Auto to programa (i bug dn eimai sigouros emena mou eixan pei programa einai..) sou kanei o allos trade kai eite patiseis cansel eite ok sou vlepei to account (dn eimai sigouros ama sou vlepei kai to pass)..Otan epaiza c3 to kanane auto vlepane to panw meros tou account kai meta allazane to pass (me liga money o admin dn rwtage pio itan to proigoumeno pass)..FAIL? :P

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...