Jump to content

Recommended Posts

Posted

einai ena pl efkolo kai xrisimo bug....eisai panw ston strider me opio weapon 8es,etc exeis pio pl speed ;D

lipon pas stin stili s kai bazeis sto F1 ton strider sto f2 auto to skill p anebeneis ston strider kai sto f3 to weapon kai ta patas poli grigora me seira F1 F2 F3 (dn 8a piasei me tin protiii kai dn pianei se olous tous server emena m pianei me tin 10 fora peripou :P )

Posted

axaxaxaxaxaxaxaxaxa wraio auto

agoria mou... egw dn pezw ta server sas ... an 8elete mpite core (pvp) na doume pios 8a dosi ps*li se pion...

terma vlakas... ston sovaro server 8a mas dwsei psoli p oloi exoun GM items axaxaxaxaxax

btw auto to bug s sovarous server dn pianei

Posted

agoria mou... egw dn pezw ta server sas ... an 8elete mpite core (pvp) na doume pios 8a dosi ps*li se pion...

terma vlakas... ston sovaro server 8a mas dwsei psoli p oloi exoun GM items axaxaxaxaxax

btw auto to bug s sovarous server dn pianei

paixte core re 8imatakia paixte core.xaxaxa.vlepw ta paidakia edw sto net k paizoun (apo 8 eos 14 xronwn)k trone kati damage apo 700k k panw.opios 8elei na pai3ei core pm me na parw thl ton pigaso na tou kanei kamia kalh timh gyrw sta 5000 euro gia na mporei na exei *Merikous* apo tous donator's..CHAO

• 2 weeks later...