Jump to content

[Suggest] L2 Tournament


Recommended Posts

A giauto ekleise? Sorry tote. An einai na ani3etai server kante ena official oxi ta java mias k exoun pola bugs ktlp.Pisteuw ena pc na borei na sikwsei enan na xwraei estw 20 atoma?

ama m bris pc na sikoso off s kanw kai tora pff theloume 10 gb ram kai .. gia off srv

 

pantos tha borousa na sikoso ena srv gia na kanete to event alla ti chronicle edo tha exoume diafonies

Link to comment
Share on other sites

Katarxas den apofasizeis ec..O seeya exei kanei idi suggest..

2)Apo p k ospou na asxoli8eis ec?ec edwses tn idea.auto arkei

3)To event 8a einai siege style..i clan afou 8 exete p 8a to parei ta members 8a kanoune 1v1..

 

epidi ego dn exo dei kanena topic me suggest tou seeya an einai diksto m

 

kai apo ti stigmi p dn blepo topic tou seeya kai blepo mono to diko m gia to tournament niotho kapos pio ipeythinos apo olous tous ipoloipous

 

tespa ego zitao lock apo mod gt ntaksi kapioi edo tin eidan kapos

 

an ginete kapios mod na to lock

Link to comment
Share on other sites

epidi ego dn exo dei kanena topic me suggest tou seeya an einai diksto m

 

kai apo ti stigmi p dn blepo topic tou seeya kai blepo mono to diko m gia to tournament niotho kapos pio ipeythinos apo olous tous ipoloipous

 

tespa ego zitao lock apo mod gt ntaksi kapioi edo tin eidan kapos

 

an ginete kapios mod na to lock

Yparxoun ta moderator section

2)Pios o logos na nmzeis oti endiaferese parapanw apo opiondipote allo g to turnament?

3)Nai ontos kapioi poly tin idane..

Link to comment
Share on other sites

Yparxoun ta moderator section

2)Pios o logos na nmzeis oti endiaferese parapanw apo opiondipote allo g to turnament?

3)Nai ontos kapioi poly tin idane..

me blepeis emena gia donator i gia member staff gia na ksero ti ginete sto hidden?? eleos re paidia... ante re... epidi iste merikoi sto staff dn simenei oti mporite na tin lete ston alo epidi exeis dei 2 pragmata parapano

 

lock plz!

Link to comment
Share on other sites

me blepeis emena gia donator i gia member staff gia na ksero ti ginete sto hidden?? eleos re paidia... ante re... epidi iste merikoi sto staff dn simenei oti mporite na tin lete ston alo epidi exeis dei 2 pragmata parapano

 

lock plz!

Pes mas ti pineis,esy kai den mas dineiiiis..Ta xeis xamena..Kai psonismenaaaa...

 

 

 

 

 

 

Epidi ekanes ena topic ena suggestion g ena event,paei na pei oti 8a kateu8ineis to event?lulz

Link to comment
Share on other sites

Pes mas ti pineis,esy kai den mas dineiiiis..Ta xeis xamena..Kai psonismenaaaa...

 

 

 

 

 

 

Epidi ekanes ena topic ena suggestion g ena event,paei na pei oti 8a kateu8ineis to event?lulz

dn tha eimai aftos p tha to kateuthinei ala esi dn tha eisai me tpt gt esi dn exeis kamia sxesi me afto

 

ego rixno tin idea ara eimai ena toulaxiston mikro meros tis olis ideas oi ipoloipoi pera apo tous mod p tha boithisoun dn einai tpt

 

aplos tha einai aftoi p tha parakolouthoun kai an theloun mpenoun sto event

 

kante kapios lock mn ginei tpt  xirotero! plz kapios!

Link to comment
Share on other sites

dn tha eimai aftos p tha to kateuthinei ala esi dn tha eisai me tpt gt esi dn exeis kamia sxesi me afto

 

ego rixno tin idea ara eimai ena toulaxiston mikro meros tis olis ideas oi ipoloipoi pera apo tous mod p tha boithisoun dn einai tpt

 

aplos tha einai aftoi p tha parakolouthoun kai an theloun mpenoun sto event

 

kante kapios lock mn ginei tpt  xirotero! plz kapios!

Den 8elw na xalasoume tis poly kales mas sxesis gerero,alla auto pou les pera apo tous mod p 8a voi8isoun,eime enas p 8a voi8isei sto event an ginei..Ospote mporei na min eime mod..Alla poly apla mporw na pw OXI..Meta psaxte vreite hoster k server...Egw dn asxoloume..Kante oti 8elete...

Link to comment
Share on other sites

Den 8elw na xalasoume tis poly kales mas sxesis gerero,alla auto pou les pera apo tous mod p 8a voi8isoun,eime enas p 8a voi8isei sto event an ginei..Ospote mporei na min eime mod..Alla poly apla mporw na pw OXI..Meta psaxte vreite hoster k server...Egw dn asxoloume..Kante oti 8elete...

ok apo oute ego endiaferome pia gt apo ti stigmi p m eipes oti to exei protinie kapios alos tote emena dn m peftei logos

 

kante oti thelete kai kali sas epitixia!

Link to comment
Share on other sites

ok apo oute ego endiaferome pia gt apo ti stigmi p m eipes oti to exei protinie kapios alos tote emena dn m peftei logos

 

kante oti thelete kai kali sas epitixia!

Ferese anwrima..Afou etsi k allios player 8a isouna ston server ti diafora exei?

Link to comment
Share on other sites

Ferese anwrima..Afou etsi k allios player 8a isouna ston server ti diafora exei?

kl ok telos

 

kante oti thelete dn me endiaferei pia

 

ego protina kati p dn to eixa ksana dei kai esi m to ebgales ksino pisteueis pos meta apo tosa osa ipothikan tha paro meros??

Link to comment
Share on other sites

Sorry,ekanes ena suggest..Ena event GIA OLOUS ESAS..ti perimenes na ise?Den ixes kamia idieteri simmetoxi,apla edwses mia idea..Ase tous moderators/staff members pou diorganwnoun tetoia events na kanoun tin doulia tous...Autos p dinei tn idea dn 8a ine kai tpt..Apo tn stigmi pou den KANEI kai tpt..

Link to comment
Share on other sites

Sorry,ekanes ena suggest..Ena event GIA OLOUS ESAS..ti perimenes na ise?Den ixes kamia idieteri simmetoxi,apla edwses mia idea..Ase tous moderators/staff members pou diorganwnoun tetoia events na kanoun tin doulia tous...Autos p dinei tn idea dn 8a ine kai tpt..Apo tn stigmi pou den KANEI kai tpt..

ok eipame telos

 

dn mporis na to katalabeis to telos?? ti exeis kai dn to katalbeneis??

 

episis to leo nomizo gia 4h fora kapios mod na to kanei lock! ty!

Link to comment
Share on other sites

Kane ena pm kapion...Kai oxi den mporw na katalavw to telos otan milame g malakies

ok epidi ego to katalabeno to telos apo ti dikia m ti meria to  bazo to telos

 

[/telos]

Link to comment
Share on other sites

Αμαν μωρε, παει το γα*****τε, τιποτα δεν θα γινει μου φενεται τελικα.Και να λεγα πως ηταν και για κανα σοβαρο λογο ....

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.



×
×
  • Create New...