pos kano dupe a crystals sto thegame pvp server???

popopopopo kala polu megalo stoma exete ti lete re paidia ston kosmo kai erxete tora o allos na mas pei kateuthian gia dupe ante rithmise monos sou to "programa" kai meta ta leme.....ego to diko mou dne to dino :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP

pername kala me attack speed 8000 kai dagger :P axa0xa0x0ax0a0

ok eimai xazos? kala pao tora na sou vgalo video kai ss apo thegame tou MEGA BUGARISMENOU server C3 l2j pou exo dei ston kosmo OTI poio xazo bugs jereis ekei mesa leitourgei mono ena den petixeno ego gia overenchant alla malon eimai xazos opos les gaiti OLA ta alla ta exo kanei ante tsiou EJIPNE anti-spammer

http://rapidshare.de/files/12546396/TheGameTeleia.wmv.html

pare :P

kapoia stigmi pou grafo kati einai : O Thegame PVP server den einai autos?

kai meta to deutero trito shout leei " etsi lene / kai: oxi o official einai :PP lol exoun xioumor :P

(vasika itan 127 mb kai egine 11 opote to quility den skizei :P adena einai 1.7-1.8kkk an den kano lathos kai ta cystals c grade 500kk kapou ekei vasika mporeis na kaneis trade / petajeis / pouliseis mono 99k crystals tin fora kai sou vgenei to ladi mamoto ;P opote apla ekana neo char kai piga na tou doso ta pramata :P

oo sorry i forgot :P nothign great just explaining what happens in the video cause the original size form camstudio was 127 and i edit it to 11 mb so i write what the numbers are and what i said in the shout >.>

and damn this server Got NO GMs? or Admin? i mean wtf lol you can do whatver you want i was in giran running with that speed and noone told me anything or if someone asks you tell you are gm lol (Greeks are a bit noobs believe me especial the ones that play in that server they got no respect they kill low lvls all the time and if you kill them they call you noob or cheater