Jump to content

Ae!!!


Recommended Posts

Paidia kserete kana bug gia ton ae elege kati o virsukos gia multi class ala egine c5 edo kai ligo kairo kai dn iparxoun ta quest items sto gm shop an gnorizete kati pite m!!

Euxaristo ek to proteron  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Link to comment
Share on other sites

virusako xthes imoun poli varemenos k apofasisa na pexo ego den ida sto shop gia ta Q items apla prospathisa na kano to Quest alla den mou to edine :S tou monk piga na kano....no tasks for you mou egrafe...ase p ta mobs se pane kateuthian 41 alla ego anixa dio lineage varesa ena hit to gremlin kai meta me ton alon char to skotosa kai etc piga 26 lvl alla den ginete :/ exoun aferesi ta quest malon

Link to comment
Share on other sites

Nai sosta kai egw prox8es pou piga me allo account gt efage ban to allo me eide o gm me mylti..alla kses ti ta qeust item oti lvl kai na eise sto dinoun imoun 28 lvl Tank kai ekana qeust rogue eki sta ruins of dn 8imame kai i8ele 10 skeletons egw imoun 28 lvl kai me ta edinan twra na se po ae alo dn pezo kai dn ksero ama ginete mi to exoun fixari kai olas..

Link to comment
Share on other sites

tora exoun kani ta gremlin lvl 69 kai ine ena hit re c ...kai anevenis kateuthian dld den exi mobs gia to Q :S an mporouses na mou pis kanenan alon server se pm i edo p na piani giatithelo na xaro ligo :P

Link to comment
Share on other sites

Virusakos clan hall sto ae pos pernoume giati mou lei kati blakeies.Dn to exi kamia clan kai mou lei oti mporo na to nikiaso apo ton auctioneer ala pao eki kai dn mou lei tpt ama kseris kati pes m se parakalw!!!!!!

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

to bug auto piani 90% se olous tou server http://www.maxbastards.gr/forum/index.php?topic=5563.0 alla prepi na exi 100 post tespa EINAI PALIO POST KAI MI TA SKEU8AUETE!!

 

*TOPIC LOCKED*

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...