Jump to content
  • 0

l2 xwris net?


D0urm0uk1

Question

xixixi meta apo tis kataigides kai ths k.....astrapes kaike to modem m :( kai rwtaw ginete na kanw server kai na mpw mono egw gia na kanw test na dokimasw to pack m?evala thn database sto navicat alla exw prob na xekeinisw to server ginete me kapoion  tropo na mpw?

Link to comment
Share on other sites

Recommended Posts

  • 0

@ExTrEmEDwarf

 

nai, ama valeis stin ip 127.0.0.1

 

 

lol dn iksera oti ama allakseis tin IP mporeis na paikseis ston server sou xoris net :P

 

 

 

@Topic

 

file dokimase afto p sou eipa o ExTrEmEDwarf kai ama doulepsei zita na ginei lock to topic epeidi i erotisi tha exei lithei...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

thato dokimaso alla den pistebo napetisi gt eine onlinegame

 

kala min to les...afou kai to counter - strike einai online game omos mporeis na ftiakseis enan server kai na mpeis monos sou...eksallou sto lineage otan o server einai down stin ousia eisai monos s mesa, ara tha mporeis na eisai monos s kai xoris net :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

ti enois otan ine down o server eime monos mafou ama eine down me lei dc

 

otan einai down o admin/GM mporei na ton diorthosei na prosthesi i na aferesei kati apo ton server...afto simainei oti stadar me kapoion tropo tha ginete na paikseis monos s...

Link to comment
Share on other sites

  • 0

otan einai down o admin/GM mporei na ton diorthosei na prosthesi i na aferesei kati apo ton server...afto simainei oti stadar me kapoion tropo tha ginete na paikseis monos s...

re c epidi exo server ke dokimasa to mono pou ginete safto poules eine na exeis only gm true  gia na diamorfosis ton server i alios down ke sbinis i bazeis item gt to dokimasa
Link to comment
Share on other sites

  • 0

re c epidi exo server ke dokimasa to mono pou ginete safto poules eine na exeis only gm true  gia na diamorfosis ton server i alios down ke sbinis i bazeis item gt to dokimasa

 

esi thes na xoneis mob kai etsi monos s?

Link to comment
Share on other sites

  • 0

egw den eixa internet gia mia evdomada otan evala to connx tv..kai epeza local sto l2 kai eftiaxna dika m npc k etc..

pantws mporeis na kaneis pola pragmata monos s :p

Link to comment
Share on other sites

  • 0

egw den eixa internet gia mia evdomada otan evala to connx tv..kai epeza local sto l2 kai eftiaxna dika m npc k etc..

pantws mporeis na kaneis pola pragmata monos s :p

 

yy na vgaleis antharas kai valakas na tous mioseis stats kai na mpeis me normal items kai na prospatheis na ta xoseis :P

Link to comment
Share on other sites

  • 0

yy na vgaleis antharas kai valakas na tous mioseis stats kai na mpeis me normal items kai na prospatheis na ta xoseis :P

Piasate Allh Sizitish Se Allounou Topic Pou Zitaei Help?

 

Kapios LoCk to TOPIC.O ZerO* tou linei to Prob 3eka8ara

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Answer this question...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...