Jump to content
  • 0

update server :) ama apantithi tha einai polu xrisimo gia polous

Question

Posted

loipon exw ena problima exw enan server l2jdot kai exei kapoia bugs kai thelw na tou kanw update se allo pack l2jdot tou petmezi vevaia otan rotisa ton idio me egrapse alla tespa :) kai den thelw na xasw ta npc m kai ta acc tous oi char m pos mporo na to kanw ? euxaristw polu ek ton proteron

8 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

8a kratiseis ena back Up SQL apo tn Database oste na so8oun ta panta k meta tou ka8e npc ta html+multisell+Stats! ta bazeis sto allo pack kaneis ta kolpakia me tn database (enoo na tn baleis me to new pack) xoneis ksana ta html+multisell+stats pas apo tn Database--> execute path pianei ena click to sql p ekanes back Up k eise GG :) By Me!

• 0
Posted

Ama dn briskeis k eise toso apogoiteumenos ti na s pw mipos 8es na s brw kana pack kalo ? Pes m ti cliend 8es oste na s brw kalitero pack apo oti exeis :) Dld etoima ola k augmend k oti 8es!

• 0
Posted

thelw ena pack gia interlude alla na min xasw tous idi uparxon char me ta weapon tous na uparxoun ola an ginete kai ta dika m npc :) an den ginete np :) toulaxiston na min xasw ta acc

• 0
Posted

thelw ena pack gia interlude alla na min xasw tous idi uparxon char me ta weapon tous na uparxoun ola an ginete kai ta dika m npc :) an den ginete np :) toulaxiston na min xasw ta acc

Palikari m s eipa ti na knC Toso diskolo einai?