Jump to content

L2pHx OLES TIS ERWTISEIS SAS EDW


Recommended Posts

Paides, enw epsaxna kapoia pramata gia to l2phx kai ekana arketa search eida oti ola einai pampalaia. Kanw auto edw to topic pou 8a einai "fresko" kai edw elpizw na mpei mia ta3i. Na kanete oti erwtiseis exete panw sti xrisi tou phx edw. Elpizw na min me kakoparete ...

 

Arxizw egw prwtos. To l2phx stous perissoterous servers einai kapout. Omws akoma, kai gia na ktlbw ti ginete, kai na min douleuei 8elw na 3erw an to dokimazw swsta. Erwtisi 1:Otan sto gmshop agorazoume to weap kai pame sto packet sniffer, pia katigoria dialegoume ? To buyItem mipws i kapoio allo ? Erwtisi 2: Otan broume ton kwdiko tou item, kai doume oti o kwdikos einai enas mikros sxetika me sxesi ton megalo me ta polla 00 00 00, simenei oti o server exei prostasia i oti emeis eimaste se la8os packet sniffer ?    Autaaaa

 

P.S. an breite server pou na douleuei to l2phx steilte mou pm.(3erw oti yparxei idi topiC pou leei gia l2phx kai servers pou douleuei alla deite imerominies :S)

Link to comment
Share on other sites

Hi paides ego thelo 1 na mou dosete ena link gia to l2phx na to katevaso kai 2 to thelo L2 Gracia CT2 kkai opios mporei na mou pei liga logia pos doulevei kai an mporeite kai kanena kodiko thanks paidia.Perimeno apantoseis opoios mporei na me help se afto to thema.

Link to comment
Share on other sites

Hi paides ego thelo 1 na mou dosete ena link gia to l2phx na to katevaso kai 2 to thelo L2 Gracia CT2 kkai opios mporei na mou pei liga logia pos doulevei kai an mporeite kai kanena kodiko thanks paidia.Perimeno apantoseis opoios mporei na me help se afto to thema.

to exw egw.. ama thes stile msn na sto dosw.. alla na s pw.. esu ksereis katholou na to xrisimopieis? gt egw otan to anigw mou vgenei mia griza anixti ikona me to onomatou k teloc..
Link to comment
Share on other sites

8elete ena episimo phx paidia. kai gia na to xrhsimopoieite den 8elei na pathseis 2-3 clicks kai eisia etoimos. kairo mou peire na ma8w to pws douleuei kai pali ama den hksera th rwssikh glwssa 8a psaxnomouna akoma :P

Link to comment
Share on other sites

8elete ena episimo phx paidia. kai gia na to xrhsimopoieite den 8elei na pathseis 2-3 clicks kai eisia etoimos. kairo mou peire na ma8w to pws douleuei kai pali ama den hksera th rwssikh glwssa 8a psaxnomouna akoma :P

ama boreis na mas helpareis.. egw 8a sou imoun efgnomon (Y)
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

egw vlepw afto edw: http://img151.imageshack.us/img151/6821/piczry.jpg

 

ama 8a mporouse na m dosei kaneis mia eksigisi..

eleos refile pata to aftonation ke kalitera na xeris eine to allo phx para afto poune new ke apoki diladi mesa sta no recuest alla exploit ena pedi toxi anebasei des guide
Link to comment
Share on other sites

egw re paidia exw to ekshs provlima......prospathw na akolouthw kata gramma ola osa exw diavasei se guides gia to phx alla enw exw dokimasei para pollous interlude server akoma kai otan loggarw k meta dn m vgazei to onoma tou char mou sto connections...oute grafei oti exei kanei connect se kapoia ip opos vlepw apo screenshots.....

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Egw exw to L2PHX-DIST pou einai sta perisotera topics..  to provlima mou einai pws  vazw ta arxeia tou PHX mesa ston system tou www.l2java.com  mou lene pws to PHX doulevei.. alla emena dn mou kanei connect.. dn vlepw to onoma tou paixth mou panw aristera.. mporei kapoios na me help ? exw kai msn cpl_pro2007@hotmail.com .. Dwste mou FWS plz..

Link to comment
Share on other sites

Egw exw to L2PHX-DIST pou einai sta perisotera topics..  to provlima mou einai pws  vazw ta arxeia tou PHX mesa ston system tou www.l2java.com  mou lene pws to PHX doulevei.. alla emena dn mou kanei connect.. dn vlepw to onoma tou paixth mou panw aristera.. mporei kapoios na me help ? exw kai msn cpl_pro2007@hotmail.com .. Dwste mou FWS plz..

 

Mhn kaneis undig topics pou to teleftaio reply einai toulaxiston prin enan mhna..

BTW Click Me

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

AdBlock Extension Detected!

Our website is made possible by displaying online advertisements to our members.

Please disable AdBlock browser extension first, to be able to use our community.

I've Disabled AdBlock