Jump to content

[GUIDE]Another way to win oly-enas allos tropos na nikisete oly


Stive

Recommended Posts

enas eykolos tropos gia na parete pontous stn olympiada einai na ftiaksete 2 xaraktires me thn idia idikotita (class)

 

etsi otan arxizi h oly tha pigenete na kanete egrafh gia thn idia class... etsi oste na bgite mazi. e tote apla ton rixnete xoris prospathia.....

 

PROSOXI... na ntisete ton char sas min tixon sas di o gm kai katalabi oti einai diplo parathiro... bebea mporite na pite oti einai apo to net... alla gia sigouria ntiste ton charaktira..

Link to comment
Share on other sites

1.den tha se katalabei ama hitarei to bot sou mono me apla hits?

2. Se pollous server den mporeis na mpeis me main clan oly.

3. ama to kaneis 4-5 fores tha se katalaboun

4.o gm mporei na dei to IP :)

5. Auto pou eipes einai telios mapa

6. k apo ta post pou blepw prepei na eisai new sto furom !!!!!

7.kapios na kanei to lock to topic!

Link to comment
Share on other sites

dn ginete gt einai dual box k  theorite oti einai apo tin idia ip opote dn afini ston 1 apo tous 2 na kanei register sto oly episeis  an einai aloi me to idio class px eistai 10 TH fadaou poses pithanotites tha exeis na peseis me to botaki sou opote dn simferi .......

Link to comment
Share on other sites

kai kati alo... ayto pou les an ginei , ginete mono se servers pou exoun liga atoma gt an exoun polla atoma dn kseris me pion tha petixis !!!

 

P.S Bgale to Hide Post 100 gt dn axizei gia toso...

Link to comment
Share on other sites

Stin periptwsh omws pou thes na to kaneis as poume apo to spiti sou me dual box to system den se afinei gt den epitrepei stous perisoterous server na kaneis join base class me tin idia IP..

den exo ksanadi kapia tetia prostasia...

 

1.den tha se katalabei ama hitarei to bot sou mono me apla hits? e tote mhn baras me apla hit...kai na enalazis to parathiro... dld na xtipas kai me ton allon

2. Se pollous server den mporeis na mpeis me main clan oly.den se katalaba...

3. ama to kaneis 4-5 fores tha se katalaboun kanto otan den einai kapios gm mesa...

4.o gm mporei na dei to IP :) dikaiologise to oti eise sto idio net...

5. Auto pou eipes einai telios mapa den nomizo

6. k apo ta post pou blepw prepei na eisai new sto furom !!!!! kiomos.. den eimai

7.kapios na kanei to lock to topic!

Ayto pou les dn isxiei gt apla ama petixis me alon paixti na pexis eisai xamenos

tote prepei na kseris na pezis... den ipa na pas me moyfa items... alla kai pali... pios tha dialeksi na peksi analoga me to class tou?

 

dn ginete gt einai dual box k  theorite oti einai apo tin idia ip opote dn afini ston 1 apo tous 2 na kanei register sto oly episeis  an einai aloi me to idio class px eistai 10 TH fadaou poses pithanotites tha exeis na peseis me to botaki sou opote dn simferi .......

to ksanaleo... oloi dialegoun na peksoun asxeta me to class tou... kai to afini mia xara na peksis kai me tous 2

 

kai kati alo... ayto pou les an ginei , ginete mono se servers pou exoun liga atoma gt an exoun polla atoma dn kseris me pion tha petixis !!!

 

P.S Bgale to Hide Post 100 gt dn axizei gia toso...

ayto einai katharo spam.. gia 2 logous... exi ksanaipothi... kai mporis na editaris to post s kai na to grapsis eki...

 

WoW monos to skeytikes?? kai ama exei dilosi kai kanas allos?? e? ti ginete?

 

BGALE TA 100 POSTS FREE KANTO SE LIGO THA ZITAS KAI +1 KARMA!!

tote file m an eisai kalos pextis ton baras kai ama laxi ton rixnis...

 

PROS OLOUS.... deste ligo ton titlo tou post...Another way to win oly-enas allos tropos na nikisete oly.... einai kai aytos enas tropos... opos oloi oi tropoi exoun kai arnitika... tpt den einai 100% min spammarete.... den sas aresi... nikiste allios...

Link to comment
Share on other sites

Kala plaka mas kanei re file? Auto dn einai exploit, sry kiola >.> einai apli logiki. An 8es na feedareis poli apla dilwneis 2 chars idia class, palio kolpo alla pianesai 100%

 

locked, dn exei nohma

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...