Folder Locker + Crack HERE [ Prog deleted ]

evo

You browse your folder and it ask for passwords which only your program hears .. and if someone is trying to open the program Folder Locker it needs passwords .. which you putted when you opened the setup .. It locks your folders

Not sure if this is it but i had a prog like this and i almost -beep-ed my Pc.. I accidentaly locked a folder that had as subfolder the folder of the prog, and i couldn't unlock anything after that.. I had to go through DOS to fix it :P.. So be careful with what you lock..

mouhaha

mouhaha

mouhaha

o eleosman pige -9 karma xD pws kai den efage ban? sta -5 den einai? tespa as pame pali on-topic ;D

hmmm evo na se rwtisw kati?

to net p eimai legete "the web" kai exei enan skliro, p exei prosvasi to kathe pc.... einai public.... alla kati mlkismena tous aresei na ta svinoun, epidi exoun prosvasi oloi kai boroun :/ ama valw to prog les na klidwsei kapious fakelous m?

BTW elpizw na min paei mesa ston skliro to prob gt exei deepfreeze... :/

les na paizei tpt tetio?

• Discussion of illegal activities such as software and music piracy and other intellectual property violations are not allowed.

koyfo den eipe kanei oti einai illegal action... afto einai apla privacy...

o kathenas borei na kanei oti goustarei se ekinon ton skliro... apla egw thelw na klidwsw ta arxeia m gt ta svinoun kathe fora kati kwlozwa....

koyfo den eipe kanei oti einai illegal action... afto einai apla privacy...

o kathenas borei na kanei oti goustarei se ekinon ton skliro... apla egw thelw na klidwsw ta arxeia m gt ta svinoun kathe fora kati kwlozwa....

To programma apagorevetai na to dwsete sto forum kanonika.

lol? katarxas den dei prog, dinei link*

kai gt apagorevete? den einai kati p kanei kati kako i klevei.... apla se voithaei na kratiseis ligo to "privacy" s ;D